פרטי התלונה

תלונות וואלה שופס

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכישה דרך האתר, המתנה בשיחה לשירות לקוחות, מענה לתלונה...b נושא התלונה:
וו. מיכאל שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לשם הגילוי הנאות, ביצעתי בעבר מספר רכישות דרך אתר וואלה שופס, ולא היו תקלות כלל וכלל, והרכישות היו בסכומים לא מבוטלים, הייתה לי פנייה אחת בעבר על מוצר לקוי (מעט) והנושא טופל במהירות ולשביעות רצוני, כך שהדבר נשגב מבינתי, למזלי הסכום הוא פעוט, אך "דין פרוטה כדין מאה"....

בתאריך 11/09/2011 רכשתי דרך וואלה שופס מוצר, מספר הזמנה 2560814, בהודעה נכתב שהמוצר יגיע תוך 10 ימי עסקים, לא כולל ימי שישי, שבת וחגים, דרך דואר ישראל.
על פי החישוב שלי, המוצר היה אמור להגיע אלי בתאריך 25/09/2011, אך המוצר לא הגיע, כתבתי להם דרך האתר בשעות הערב, והייתה הערה באדום שהמועד טרם הגיע, למיטב ידיעתי וניסיוני, דואר ישראל לא מחלק דברי דואר לבתים/תיבות דואר בבניין אחרי השעה 18:00, וכמובן גם לא דרך שליח.....התשובה היחידה שקיבלתי לאי מייל היא: שתלונתי התקבלה ואקבל תשוה תוך 24 שעות, והם מבקשים ממני להתאזר בסבלנות והם יבדקו את הנושא.

לצערי שגם לאחר יותר מ- 24 שעות לא התקבלה כל תשובה בכל דרך אפשרית, כולל לטלפון (2 מספרים).

כמובן ששוב כתבתי להם, יממה לפני ערב ראש השנה, ואף ציינתי שלא אקבל תגובה תוך 24 שעות שהרי יום למחרת זה ערב חג......(לא כולל שישי, שבת וחגים).
גם החג עבר, וגם השבת חלפה לה ושנה חדשה החלה..ביום ראשון ה-02/10/2011 חוייב כרטיס האשראי שלי בסכום העסקה, יצרתי קשר עם שירות הלקוחות של וואלה שופס, אך ההמתנה לנציג שירות אורכת זמן רב ולצערי ולצער רבים שכמותי אני צריכים להתפרנס ויש עוד המון דברים שצריך לעשות, (ציינתי שאני אמור להתחתן ביום ג' 04/10/2011) אז נאלצתי לסגור את השיחה מבלי להמתין לנציג שירות (כמו בהרבה חברות אחרות, טוב שלא בכל החברות), כתבתי שוב דרך האתר ע"מ לבטל את העסקה, שהרי את חלקי אני מלאתי על פי התנאים שנדרשו, ואני מבקש לזכות את חשבוני בסכום שחוייבתי באופן מיידי ולא מעוניין בכל פיצוי אחר כגון זיכויים לרכישות עתידיות וכדומה, אך לא התקבלה כל תגובה מהאתר, חלף עבר עוד יום, ויצאתי לעוד סידורים והכנות לקראת מחר בערב... חזרתי לביתי ומצאתי בתיבת הדואר, דבר דואר אחד בלבד, לא, זאת לא ההזמנה שביצעתי, דבר דואר מחברת אופנה ידועה המציעה כעת אביזרים נוספים לבית... (פרסומת וקידום מכירות). ניסיתי שוב ליצור קשר עם שירות הלקוחות של וואלה, אך לצערי מערכת ניתוב השיחות נאלצים להמתין זמן רב, לאחר כ-10 דקות המתנה סגרתי את השיחה (את ההוצאות האלו הם לא מכסים...), יצרתי שוב קשר עם שירות לקוחות והפעם לחצתי על האפשרות של רכישה (1), קיבלתי מענה קולי לאחר כ-15 שניות, הפלא ופלא..... כמובן שביקשתי שיעביר אותי לשירות לקוחות, הרי הוא מטפל רק במכירות, ושוב המתנה......

איך אמר שלמה ניצן בתוכניתו ... נו?????
אל תשכחו, יש לי אירוע מחר בערב......

אני שואל את עצמי לא אחת, מה היה קורה אילו אני הצרכן הקטן הייתי חייב סכום כסף ל"חברה מסויימת", האם ה"חברה המסויימת" הייתה נותנת לי את האפשרות לבדוק ולחזור אליה בתשובה תוך 24 שעות????
כספי סוג הנזק :
החזר כספי בלבד, כולל פיצוי על עוגמת הנפש, בזבוז הזמן והוצאות מיותרות. כן, שינוי החוק - התשלום יגבה רק אחרי אישור קבלת המוצר ע"י הלקוח, אם דרך שליח אם דרך דואר רשום. פתרון נדרש :

וואלה שופס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה