פרטי התלונה

תלונות וואלה שופס

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בהתחייבות נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏02 ‏אוקטובר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
הזמנתי מדיח כלים ומיד התקשרתי לשירות הלקוחות לברר האם הם מגיעים לישוב שלי (טלמון) הנציג אמר שהם מגיעים ואני ביקשתי שיברר בוודאות שאכן זה כך. המתנתי כמה דקות על הקו והנציג חזר אלי ואמר שבירר והם מגיעים לטלמון אך מכיוון שזה איזור מרוחק יותר הם יספקו את המדיח בתוך חמישה ימים,בניגוד למה שנכתב באתר שהאספקה היא בתוך יומיים.
למחרת, נשלחה לי הודעה במייל שלא עניתי לטלפון (לא יתכן, כל היום הייתי עם הנייד ולא היתה שום שיחה מוואלה שופס) ומבקשים ממני ליצור איתם קשר כי יש בעיה בהזמנה.
כשהתקשרתי, נאלצתי להמתין עשר דקות על הקו ולשמוע שאין אפשרות לספק לי את המוצר כי הם לא מגיעים לטלמון!! אמרתי לה שביררתתי רק אתמול והנציג שענה אמר שאין בעיה והם יספקו לי את המוצר עד הבית.
היא אמרה שאין באפשרותה לעזור ואין שום אפשרות שחברת השליחויות תבצע את ההזמנה.
אני מרגישה מרומה ובעיקר כועסת על כי וואלה שופס לא עמדה בהתחייבותה לספק לי את המוצר עד הבית.
כרגע, ביקשתי לבטל את ההזמנה ואיאלץ להזמין מחנות אחרת. תיכננתי שעד חג הסוכות יהיה לי מדיח כלים (שיקל עלי בחודש התשיעי להריוני ולא אצטרך לעבוד קשה במהלך החג) וכעת אני בספק אם אצליח לסיים את ביטול העיסקה עם וואלה שופס, להזמין מדיח כלים חדש, להזמין טכנאי שיתקין אותו וכל זה לפני החג.
אספקת המוצר לביתי בימים הקרובים או פיצוי כספי הולם. פתרון נדרש :

וואלה שופס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה