פרטי התלונה

תלונות וואלה שופס

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בעיה באספקת משלוח למוצר נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 3/10 הזמנתי כונן חיצוני למחשב (מספר מכירה 2580224) דרך שירות הלקוחות הטלפוני של וואלה שופס.
הנציג אמר לי שהמוצר אמור להגיע תוך 2 ימי עסקים לכתובת שנמסרה.
לאחר יומיים בתאריך ה-5/10 אחר הצהריים התקשרתי לנציגי החברה בטענה שחברת השליחויות לא פנתה אליי לתיאום אספקת המוצר ועוד מעט יום העבודה השני מסתיים, הנציגה אמרה לי שהם יבדקו זאת ויחזרו אליי.
לאחר כחצי שעה התקשרו אליי מחברת המשלוחים פדאקס והשליח אמר שהוא כרגע נמצא בבית שלי (הכתובת שנמסרה) ואין שם אף אחד. אמרתי לו שאני בעבודה ושהם לא הודיעו לי שהם מגיעים, ואני יכול להגיע תוך 15 דקות או שהם יעבירו לי את המשלוח ישירות לעבודה הנמצאת באותה העיר, השליח סירב ואמר שכבר יתאמו איתי שוב דרך שירות הלקוחות.
מיד התקשרתי שוב לוואלה שופס והסברתי להם את המצב, שעקב זה שלא תיאמו איתי זמן הגעה למוצר או טווח זמנים בהם עליי להיות במקום שאליו מצויינת ההזמנה עליהם לפצות אותי בעלות המשלוח או שיתאמו עם חברת המשלוחים שהמוצר יסופק עוד באותו יום.
הנציג סירב ואמר שבאתר מצויין בצורה מפורשת בעת ההזמה (בעמוד התשלום בלבד!) שהמוצרים מסופקים בין השעות 08:00 ל-17:00 אחר הצהריים, ועל כך על הכתובת להיות מאויישת באותם 2 ימי עסקים.
לצערי לא הזמנתי דרך האתר אלא דרך הטלפון ובשום שלב לא נאמר לי שעליי לאייש את הכתובת, לכן הבנתי שיתאמו איתי כמספר שעות לפני שהשליח יגיע את הזמן שבו אני צריך להיות בבית. הנציג טען שזאת בעיה שלי וככה זה נהוג במשלוחים "קטנים" עם שליחויות מיידיות, ושהייתי צריך לדעת את זה בעצמי או לבדוק את זה באתר שלהם, ועקב זה שהשליח היה בכתובת שנמסרה בזמן שרשום באתר אין שום סיבה שהם יפצו אותי.
הוא הוסיף שכנראה המוצר יישלח כבר בשבוע הבא למרות שמחר (יום חמישי) זהו יום עסקים רגיל, מכיוון שרשימת השליחויות של חברת השליחויות למחר כנראה כבר סגורה בשעה הזאת.

אני לא מחפש לנצל אף אחד ולא להשיג שום דבר שלא מגיע לי, אבל זאת לא אשמתי שהחברה לא מוסרת את כל הנתונים הרלוונטים בעת ההזמנה ועקב כך המוצר לא הגיע בזמן ובתנאים שהוצהרו בעת ביצוע העסקה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
לפצות אותי בעלות המשלוח של 49 ש"ח פתרון נדרש :

וואלה שופס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה