פרטי התלונה

תלונות וואלה שופס

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קבלת מוצר תקול והתנהלות מעליבה נושא התלונה:
בלייכר נתנאל שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה-16/10/11 קיבלתי את המוצר שהזמנתי מחשב מיני acer , המחשב שהגיע לא עבד כראוי וכל הזמן נתקע עוד לפני שבכלל התקנתי משהוא. למחרת פניתי לשירות הלקוחות בשעה 9:00 כשרק נפתח וביקשתי מענה לתקלה, הודיעו לי שיחזרו אליי לאחר 24 שעות מה שלא קרה ולכן פניתי שוב ושוב וכתבתי מכתב באתר לקוח. לאחר יומיים של התעלמות החלטתי לבטל את העיסקה וראו איזה פלא לאחר 20 דקות שב אליי נציג חוצפן ועויין שמודיע לי שצריך לשלם דמי ביטול בסך 100 שקל, הודעתי לו שהמוצר לא תקין והוא ענה לישאין מה לעשות,אמרתי לו שיש מה לעשות וזה לטפל בבעיה כמובן שהנציג התחצף ופה נגמרה השיחה בינינו. ברצוני לציין ששירות הלקוחות עובד בשיטה לא מקובלת של הודעה באתר וחזרה לאחר 24 שעות פשוט מעליב.
מוצר לא תקין סוג הנזק :
החלפת המוצר או החזרת הכסף ועוגמת נפש פתרון נדרש :

וואלה שופס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה