פרטי התלונה

תלונות וואלה שופס

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי יצירת קשר על מנת ביטול עסקה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה-14 לחודש יום שישי ביצעתי עסקה דרך וואלה שופס לקניית מחשב נייד של דל n5110. המוצר נשלח ב-16 לחודש יום ראשון והגיע אלי ב-17 לחודש יום שני. לאחר שעשיתי עם עצמי חושבים והגעתי למסקנה שאיני מעוניין ורצה להחזירו. יצרתי קשר 3 פעמים בכתב דרך וואלה שופס אך ללא כל מענה. כמו כן יצרתי קשר טלפוני ו-3 נציגים שונים אמרו לי כי יחזרו אלי וכן הנציגה האחרונה בשם נרקיס אמרה לי כי נציג ביטול והחזרות בשם יוסי אמור לחזור אלי אוטוטו אך כלום לא היה. אני לא מעוניין במוצר הזה הסברתי להם זאת בכתב וטלפונית אך כלום אין מענה.
עוגמת נפש ו סוג הנזק :
אני מעוניין להחזיר את המוצר שיבטלו את העסקה ויזכו אותי בכסף פתרון נדרש :

וואלה שופס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה