פרטי התלונה

תלונות וואלה שופס

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שקרים,יחס זוועתי,אי טיפול בנזק הכספי וחוסר אירגון נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 11.9.11 סגרתי דיל לברצלונה בחברת וואלה טורס עם נציג בשם יואב שהציג את עצמו גם כמנהל.אני וחברה שלי היינו על הקו בשיחת ועידה עם יואב ,הוא הציג את פרטי הדיל ונקב בסכום 875 $ לאדם. שאלתי אותו כמה זה יוצא בשקלים והוא חישב לי לפי 3.74 $ ואמר 3,272.שאלתי אם נסגור את העסקה האם הסכום ישתנה ?והוא טען שאם נסגור איתו עכשיו זה יהיה הסכום, לפי 3.74 $.בסופו של דבר סגרנו את העסקה ,בנוסף סגרנו שאשלם זאת ב2 תשלומים שווים ללא ריבית,יואב השאיר לי מס'(03-7777201) כדי שאני אתקשר מחר לברר אם העיסקה אושרה מהמלון. למחרת התקשרתי מספר רב של פעמים במהלך היום ,נשארתי המון זמן על ממתינה,יואב לא ענה ולא חזר אלי. לבסוף בערב התקשרה אליי נציגה ממחלקת אופרציה של וואלה טורס ואמרה לי שכרגע שלחו לי טפסים למייל ושאני אחזיר אותם בהקדם האפשרי-שאלתי מופתעת אם העיסקה אושרה(כי לי יואב לא הודיע כלום) והיא אמרה שכן. החזרתי לה את הטפסים חתומים עוד באותו היום!! - התקשרתי לואלה טורס ואמרתי לנציגה שכתוב בטפסים ששלחו לי שהעסקה נקבעת לפי שער הדולר של יום סגירת העסקה אך אני אתמול דיברתי עם יואב והוא אמר לי שאם אסגור תעסקה זה יהיה לפי 3.74, הנציגה אמרה לי שגמככה הדולר נמצא עדיי על 3.74,אז שאשלח תטפסים היום וככה לא תהיה בעיה.שלחתי תטפסים חתומים! בהמשך,כאשר נכנסתי לראות בעובר ושב את התשלום הראשון חייבו אותי בתשלום ראשון של 4,947 (שילמתי עבור 3 אנשים,ז"א 875 כפול שער הדולר שהוא 3.74 זה 3272 -וזה כפול 3 אנשים שווה 9817.5 ש"ח. לחלק ל2 תשלומים זה 4908.75 -(יואב בעצמו חישב לי בשקלים כמה זה ואמר שסה"כ זה ייצא 9817.5) ז"א בתשלום הראשון גבו ממני 38.25 ש"ח יותר,סגרנו על 2 תשלומים שווים וזה אומר שגם בתשלום הבא יגבו ממני 38.25 ש"ח יותר-סה"כ 76.5 יותר ממה שקבענו. התקשרתי ליואב ,הצגתי את הבעיה,יואב אמר לי ש"העסקה נקבעת לפי שער הדולר של אותו יום שהיא נסגרת ובאותו יום שנסגרה העיסקה הדולר עמד על 3.76,רק 70 ש"ח יותר"-קודם כל גם אם העיסקה נסגרה על 3.76 דולר שזה 70 ש"ח יותא אז למה חייבו אותי ב76.5 יותר??ושנית זה רחוק לחלוטין ממה שיואב המנהל אמר לי ולחברתי בטלפון בעת סגירת העסקה.טענתי זאת באוזניו והוא טען חזרה שהדולר של סגירת העיסקה ניקבע רק בסגירה הסופית של העיסקה.טענתי שאמר לנו בטלפון שאם נסגור עכשיו אז העיסקה תהיה לפי דולר של 3.74 ובאמת סגרנו איתו באותו זמן.יואב אמר אמר לי בתגובה שזה כולה 70 ש"ח,ואין לו אפשרות גמככה להחזיר לי אותם.שאלתי מדוע?ואמר :ככה,א"א.שאלתי אם קורה מקרה וחייבו לקוחה ב1000 ש"ח יותר בטעות מה קורה?אז אמר שמבטלים תחיוב ומחייבים מחדש.אז ביקשתי שיבטל לי את החיוב וייחיב מחדש.החוצפן טען שזה כולה 70 ש"ח.אמרתי ש70 ש"ח זה הרבה בשבילי ואם זה כולה 70 ש"ח אז שיחזיר לי אותם..יואב טען שאין לו אפשרות.וככה נמשכה לה שיחה של למעלה מ20 דק' שיואב המנהל טוען שאין לו מה לעשות.ביקשתי לבסוף שאם איון לו מה לעשות שיעביר אותי למנהל שלו והוא אמר שהוא המנהל אז אמרתי שגם מעל מנהל יש מישהו מעל אז שיעביר אותי אליו,לבסוף הוא העביר אותי לצחי,צחי נתן לי בדיוק את אותן תשובות של יואב שזה כולה 70 ש"ח ושהסקאות נסגרות לפי דולרים ואם שער הדולר משתנה זה לא על אחריותם ושאין לו מה לעשות.ביקשתי צחי שאם אין מה לעשות אני רוצה לבטל את העיסקה כי מצאתי עיסקה דומה לזאת שסגרתי אצלם שיותר משתלמת לי.הוא טען שאין בעיה אבל זה יעלה לי דמי ביטול(אם אני לא טועה אמר 30 אחוז מסכום העסקה)-לכן לא רציתי לבטל,כי במקום לצאת בזול אצא מהם בחובות,ובלי נופש. צחי לא נתן תשובות ראליות לחיוב המיותר וטען שאין מה לעשות. זאת לא תשובה של מנהל!!במיוחד ששנינו יודעים שיש מה לעשות!!סיימתי את השיחה עם צחי בכך שאמר לי אם את רוצה תתלונני לשירות לקוחות ושם יטפלו בך(מה שנשמע לי מוזר כי אם שירות לקוחות יכול לטפל בי אז גם לך יש את היכולת לטפל בי,אולי לא את הרצון.). בסופו של דבר יצאנו לחופשה שניקבעה בסכום הנ"ל שנילקח מאיתנו ללא אישור. הדיל שסגרנו כלל העברות מהשדה תעופה בברצלונה למלון וממנו בחזרה לשדה.כאשר הגענו לשדה-תעופה בברצלונה חיכינו לתיקים.חיינו עד שכל התיקים ייצאו מהמכונה,התברר שהייתה תקלה לאל-על ותיק של אחת החברות נשכח בארץ ולכן השארנו כתובת של המלון במודיעין כדי שישלחו את התיק,ויצאנו. התברר לנו שהעברות של קווי חופשה כבר נסעו ולא חיכו לנו! נאלצנו לקחת מונית למלון שעלתה לנו 30 יורו. אם היה קצת אירגון,יכלו לראות שעלינו לטיסה ושאנחנו צריכות להיות על העברות.היה לוואלה טורס את המספרי טלפון שלנו ויכלו ליצור איתנו קשר.בנוסף,התקשרנו מהשדה בברצלונה לוואלה טורס בישראל כדי לברר איפה העברות ולמה לא חיכו לנו. שיחה זו עלתה 26 ש"ח לדקה,המתנו כ10 דקות על הקו ולבסוף השיחה נותקה ללא מענה.נחתנו מהמטוס בסביבות השעה 2,והגענו למלון בשעה 6 וחצי,כך שכל היום הראשון בוזבז לנו. אני דורשת פיצוי הולם על העברות שהובטחו ולא דאגו לחכות לנו,על המונית שנאלצנו לקחת ועל השיחה מחו"ל . התקשרתי לאחר הטיסה לוואלה טורס ליידע אותם בתקרית הנ"ל ונאמר לי לשלוח פקס ולרשום שזה לידי יואב.שלחתי ב12.10.11.קיבלתי אישור שנשלח.לאחר שבוע בערך ללא תגובה התקשרתי ליואב והוא טען שהפקס הגיעה והוא בטיפול .עדיין (26.10.11) לא יצרו איתי כל קשר. תודה ענבל פינטו [email protected]
כספי סוג הנזק :
החזר כספי עבור גבייה לא נכונה,פיצוי על היחס המזלזל והשקרים,החזר כספי עבור המונית ששולמה ועבור השיחה מחו"ל,וכמובן שפיצוי על עוגמת הנפש ועל החופשה שהתחילה כל כך רע. פתרון נדרש :

וואלה שופס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה