פרטי התלונה

תלונות וואלה שופס

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מיטה שנרכשה דרך וואלה שופס נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
במהלך חודש נובמבר רכשתי מיטה וחצי (מדגם הום מרק למיטב זיכרוני) בעלות של כ-3000 ש"ח דרך אתר הקניות :"וואלה שופס". על פי הבטחתם, המיטה מסופקת בחלוף 24 ימי עבודה או 21 ימי עבודה (איני זוכרת בדיוק). בשבוע שעבר, סוף דצמבר מאחר ואיש מהחברה לא יצר עימי ולא סופקה לי המיטה יצרתי קשר עם נציגי שירות הלקוחות של וואלה שופס שסיפקו הבטחות בסגנון: "הספק ייצור עימך קשר עוד היום". כך נעניתי מספר פעמים וכמובן שאיש לא חזר. ברוב ייאושי ביקשתי לדבר עם אחד מבעלי הסמכות בוואלה שופס, לאחר דין ודברים נאמר לי שזה יצא להפסקה בת 20 דקות ויחזור אלי כשזו תסתיים. איש לא חזר אליי. התקשרתי לספק בעצמי שם הובטח לי שהאדם המטפל בנושאים הללו יחזור אליי בו ביום, מה שכמובן לא קרה.
ובכן זהו השירות שקיבלתי בוואלה שופס, שהם בעיניי האחראים היחידים והם אלה שעמדו למולי. הסכום המדובר ירד מכרטיס האשראי שלי בתשלום אחד כיומיים אחרי ההזמנה ואת המוצר לא קיבלתי. כעת אני שואלת לתומי:
א. כיצד זה שהאתר הנכבד המתיימר לתת שירות הוגן ללקוחותיו אינו מנהל מעקב אחרי קבלת המוצרים שנרכשו דרכו?
ב.מקובל עליי שלעתים ישנן טעויות. אני אף מסוגלת להבין זאת, אך כיצד זה שלאחר שהודעתי כי לא קיבלתי את המוצר המשיכו וממשיכים להשיבנו בהבטחות ללא כיסוי?
ג. איך אני אמורה להמשיך ולתת אמון באתר הזה?
עוגמת נפש סוג הנזק :
סיפוק המוצר באופן מיידי ופיצוי הולם!!!! פתרון נדרש :

וואלה שופס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה