פרטי התלונה

תלונות וואלה שופס

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי גילוי נאות מצד הנציגים ויחס מבזה ומשפיל נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏10 ‏נובמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
מנורת המאור 3 כתובת:
תיאור הבעיה:
הנדון: מס' הזמנה 110301760 (להלן: "ההזמנה") - פיצוי בגין עוגמת נפש

הריני לפנות אליכם כדלקמן:

1. בתאריך 10 לנובמבר 2011 ביצעתי הזמנה טלפונית מול נציגת שירות מטעם החברה בשם עינב (להלן: "הנציגה"), בגין חופשה ברומא לי ולבת זוגתי, הכוללת טיסות הלוך ושוב ושהות במלון "רפובליקה" – מלון בעל שלושה כוכבים (להלן: "המלון").

2. למחרת, בתאריך 11 לנובמבר 2011, בשעה 11:00 בבוקר הגענו ליעדנו, ומיד כשנכנסנו למלון, נחרדנו לגלות כי המקום נראה כאכסניה ישנה ומוזנחת ולא כמלון בעל שלושה כוכבים: הספה (היחידה) שהייתה במסדרון הייתה בלויה וקרועה, המעלית היחידה, הייתה מקולקלת, חלודה וישנה, דבר שאילץ אותנו להשתמש במדרגות כל פעם מחדש כאשר יצוין כי חדרנו היה ממוקם בקומה העליונה.

יש לציין, כי ברשותי תמונות המעידות על כל האמור לעיל.

3. בנוסף לאמור, נדהמנו להיווכח כי כל השלטים המוצבים במלון היו כתובים בסינית(!!), דבר שהפך את ההתמצאות והשימוש במתקני המלון לבלתי אפשרית לחלוטין! כמו כן, יובהר כי כל עובדי המלון ואורחיו היו ממוצא אסייתי ואין ספק שעל נציגת החברה היה להבהיר לנו פרט זה טרם ביצענו את ההזמנה.

4. עובדה זו קלקלה והרסה לנו את ההוויה האיטלקית שלשמה הזמנו את החופשה הנ"ל. יודגש כי בעת ביצוע ההזמנה, לא נאמר לנו דבר וחצי דבר על האמור לעיל, והרי אין ספק כי מידע זה נכלל בגדר "גילוי נאות" שעל הנציגה היה למסור לי בעת ביצוע ההזמנה, ומשלא עשתה זאת שללה ממני את הזכות לסרב למלון ולבחור מלון חלופי, והיה ניתן להימנע מכל ההוצאות והנזקים הרבים שנגרמו לי ולבת זוגתי עקב ההתנהלות הקלוקלת של נציגת החברה בעת ביצוע ההזמנה!

5. לא זו ואף זו, בת זוגי ואנוכי קיבלנו יחס משפיל ומבזה, קריאות גנאי והתנכלויות שנמשכו עד ליום האחרון של החופשה, מאת הצוות המנהלי של המלון, כפי שיפורט להלן.



6. ביום הראשון בו הגענו למלון, פקידת הקבלה פנתה אלינו בזלזול ובטונים גבוהים ומאיימים, ובכל פעם שניגשנו לדלפק הקבלה על מנת לשאול שאלה או לקבל עזרה, פקידי המלון היו מתעלמים מאתנו בשיטתיות ולא זכינו אף להתייחסות.

7. בנוסף, כשביקשנו להתלונן על היחס המשפיל והמזלזל, פקידת הקבלה התחילה לקרוא לנו בשמות גנאי וצעקה לעברנו: "אתם הישראלים, מטומטמים, הסתלקו מהמלון ואינכם רצויים פה".

8. ביום למחרת, פנה אליי בתקיפות אחד מאנשי צוות המלון והאשים אותי בגנבת מצית "זיפו", דבר אשר גרם לנו לסערת רגשות, תסכול ומפח נפש גדול, כאשר כמובן שאין צורך להדגיש כי אין דברים בגו אלא בהאשמת שווא חסרת כל בסיס.

9. זאת ועוד, בערבים כשנהגנו להגיע ללובי המלון על מנת לשוחח עם בני משפחתנו באמצעות המחשב, הפקידה הייתה מבחינה בנו ומנתקת את הקישור לאינטרנט במכוון, ע"מ שלא נוכל להשתמש באינטרנט, דבר הניתן חינם לכל התיירים האחרים ששהו באותה עת במלון, למעט לנו.

10. באחד מהערבים כשחזרנו למלון, גילינו לתדהמתנו כי נעלם מחדרנו המעיל היקר שלי, שהיה תלוי בארון בחדר, ושוויו הינו בסך של 400 ש"ח. כשפנינו לפקידי הקבלה לדווח להם על הגנבה, נתקלו ביחס אטום, קר ומזלזל, וכשביקשנו לצפות בקלטות אבטחה, הם סירבו בתוקף ואף צעקו עלינו.

11. מאותו ערב, חששנו לצאת מהמלון ולהשאיר את חדרנו חשוף לגנבות נוספות.

12. עוד באותו ערב, בו אירעה הגניבה, אחותי יצרה קשר עם שירות הלקוחות של החברה, היא שוחחה עם נציגי השירות של החברה בשם עומרי וטל, וזאת על מנת ליידע את החברה בכל האמור, וכן לבקש מכם כי תמצאו עבורי ועבור בת זוגתי מקום אחר להעביר בו את הלילה, וזאת לאור ההתנכלויות הבלתי פוסקות והיחס המזוויע שקיבלנו מצוות המלון ובפרט מפקידי הקבלה, לרבות כמפורט לעיל, אך נציגי החברה המפורטים לעיל, השיבו לאחותי באופן שלא יעלה על הדעת כי יהיה ניתן להעביר אותנו למלון אחר רק על ידי הזמנה חדשה שעליה נצטרך לשלם מחיר מלא למלון שאליו יעבירו אותנו.

13. לאחר השיחה עם נציגי החברה כאמור לעיל, אחותי ביקשה לשוחח עם מנהל שירות הלקוחות של החברה בשם "צחי", אולם זה חזר על דברי הנציגים, שאין ביכולתו לעשות דבר, אלא אם נשלם מראש עבור מלון נוסף. אפשרות זו לא מתקבלת על הדעת, מאחר ושלמתי ממיטב כספי עבור חבילת הנופש הראשונה, וכן בשל כל הנזקים הרבים שנגרמו לנו, לרבות עקב כל המפורט לעיל.




14. בנוסף, אחותי ביקשה מהמנהל צחי, ליצור קשר עם המלון על מנת שעובדיו יפסיקו את מסע ההתנכלויות והיחס המשפיל כלפיי וכלפי חברתי. המנהל צחי הבטיח לחזור לאחותי לעדכן אותה, אך גם לאחר שהתקשרה בשנית, המנהל לא חזר אליה, והיחס במלון כלפיי וכלפי בת זוגתי לא השתנה, ונאלצנו להישאר בחדרנו עד סוף הטיול.

15. לאור כל האמור לעיל ובשל כל הנזקים שנגרמו לנו, לרבות עקב כל המפורט לעיל, ועל מנת שלא נידרש לערכאות משפטיות אשר יגרמו להוצאות ולנזקים נוספים, הנכם נדרשים לפצותנו בסך של 4,800 ש"ח וזאת עד ולא יאוחר מתום 14 ימים ממועד שליחת מכתבי זה. למען הסר ספק, הריני להבהיר כי לא תישלח כל התראה נוספת בקשר עם האמור.

16. ככל שלא תנהגו כמפורט בסעיף 15 לעיל, אראה עצמי רשאי לפנות לכל הערכאות המשפטיות העומדות לרשותי על פי כל דין. הריני להבהיר כי טיוטת כתב התביעה בקשר עם כל האמור כבר מוכנה והיא תוגש מיד עם חלוף 14 הימים כמפורט בסעיף 15 לעיל.

17. אין באמור לעיל במכתבי זה ואף במה שלא נאמר בו בכדי לפגוע ו/או לגרוע מכל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה העומדות לרשותי כנגד החברה ו/או מי מטעמה, לרבות בקשר עם כל המפורט לעיל במכתבי זה, והריני שומר על כל זכויותיי בקשר עם כל האמור.




בכבוד רב,

לירן מילמן

כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי ראלי פתרון נדרש :

וואלה שופס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה