פרטי התלונה

תלונות וואלה שופס

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע אי אספקת המוצר וסירוב להשבת הסכום ששולם נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביום 5.12.11 רכשתי באמצעות וואלה שופס 3 מיטות לכלבים שהוצעו ע"י ספק בשם ספין איבו. מס' הזמנה 2712562. עוד באותו יום ביצעתיא ת ההזמנה מול הספק.
עפ"י פרטי העסקה הספק התחייב לספק את המוצר בתוך 28 ימי עסקים. קיבלתי הודעה מוואלה שופס שהמוצר אמור להתקבל ביום 10.1.12 ושאצור עמם קשר באם לא אקבל אותו עד למועד זה.

ביום 10.1.12 המוצר עדיין לא הגיע, עד לאותו יום התקשרתי לספק כ- 3 פעמים לשאול מה קורה והוא אמר שהמוצר נשלח ונמצא בדרך מסין לישראל.

לאחר שהמוצר לא הגיע עד למועד האחרון בו היה אמור להיות מסופק ביקשתי לבטל את העסקה.

מוואלה שופס חייבו אותי לדבר עם הספק לפני שישיבו לי את כספי.

הספק יצר קשר עם הדואר ומצא שביום ה- 10.1.12 המוצר הגיע ליחידת הדואר. אני קיבלתי הודעה ראשונה רק ביום 16.1.12.

מאחר וחלף המועד ביקשתי ליישם את זכותי החוקית לבטל את העסקה. וואלה שופס התנו את הביטול בכך שאסגור את הסיפור מול הספק. הוא מצידו,לאחר ויכוח. דרש שאגש אל הדואר, אקח את החבילה ואשלח אותה אליו. סירבתי מהסיבה שאין לי זמן לכך וחוץ מזה אני מבחינתי לא קיבלתי את החבילה כלל.

לאחר כשבוע פניתי אל וואלה שופס בבקשה לוודא שאזוכה בסכום המוצר. נאמר לי כי אעלי ללכת לדואר לקחת את החבילה ולשלוח אותה אל הספק אחרת היא תחזור אל השולח בסין ולא אזוכה כלל!!!
נאמר שהספק מתחייב להשיב לי את עלות המשלוח עד ל- 20 ש"ח, ואם יעלה יותר- בעיה שלי.

לאחר שהשחתתי כל כך הרבה זמן בשיחות ועצבים סביב העניין החלטתי שפשוט אלך לדואר ואקח את החבילה מבלי לבטל את העיסקה. פשוט נמאס לי להתעסק עם זה וגם כבר לא סמכתי עליהם שישיבו לי את כספי.

בינתיים הגיע מהדואר פתק נוסף על דואר רשום שהגיע ב- 19.1.12.

הגעתי היום לדואר. מסתבר שקיבלתי שתי חבילות, בכל אחת מיטה לכלב (קניתי 3 לשלשה כלבים). בדואר חיפשו ולא מצאו עוד אחת.כמו כן, עלות משלוח בדואר רשום לספק הינה 15 ש"ח לכל חבילה.

כעת יש בידי שתי מיטות לכלב, המיטה השלישית נעלמה. בוואלה שופס לא נותנים לי שום פיתרון מעשי אלא להמתין עד שהספק יברר מה עלה בגורל החבילה השלישית.

היום אנחנו ב- 26.1.12, רכשתי את המוצרים ביום 5.12.11 ואני עדיין לא יכולה להתשמש בהם כי גם אם החלטתי לבטל את ביטול העיסקה ולהתשמש במוצר יש לי רק 2 מיטות ו- 3 כלבים.

מעבר לכך, כל השיחות עם המוקדנים בשירות הלקוחות של וואלה שופס התנהלו בצורה לא נעימה, היחס והגישה הם כאילו הלקוח מפגר ולא מבין. כמו כן, כל ההתנהלות סביב נסיון לביטול העיסקה בלתי אפשרית והתנאים שהם מציבים כתנאי לביטול העיסקה הם בניגוד לחוק להגנת הצרכן

כלומר


בזבוז זמן, עלבון, עוגמת נפש. אי קבלת המוצר סוג הנזק :
שהמיטה השלישית+פיצוי נאות יגיעו אלי עם שליח בימים הקרובים או לחילופין שהמוכר יסדיר את לקיחת שני המוצרים (מתוך 3) שכבר קיבלתי ושכרגע אין לי מה לעשות איתם פתרון נדרש :

וואלה שופס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה