פרטי התלונה

תלונות וואלה שופס

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי אספקת מוצר ביום שנקבע וחוסר מענה מצד נציגי השרות נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום בתאריך 2.2.12 לצערי רכשתי מחברת וואלה שופס טאבלט לבתי חולת הסרטן.
מספר הזמנה 2801799.
מאז רכשתי נאמר לי שזה יגיע תוך 10 ימי עבודה. חיכיתי ל 16.2 ויצרתי קשר לשאול מה קורה עם המוצר שהובטח לי שיגיע ב 16.2 גם לפי תאריך האספקה המופיע באתר. נאמר לי שהוא יגיע באותו היום ע"י נציג בשם גיל.
חיכיתי עד שעה 16 ושוב יצרתי קשר ונאמר לי שהוא יגיע.
חיכיתי במקום עבודתי (שם ניתנה הכתובת למשלוח) ויצרתי קשר בשעה 17 ומסרתי את מצוקתי לנציגה שאיני זוכר את שמה. ביקשתי ממנה לשוחח עם אחראי אך נאמר לי מיידי שכל האחראים עסוקים בפניות קודמות ולא יכולים לדבר איתי. ביקשתי מחוסר אונים לבטל את העסקה. וזאת לא כדי לבטל אלא כדי שמישהו יטרח לעזור לי ולברר היכן הטאבלט והאם יש טעם לחכות במקום עבודתי אך אף אחד לא עזר לי במאומה.אותה נציגה מסרה לי שהיא לא מקבלת מענה בחברת רונלייט יבואנית המוצר ושהיא לא יודעת מה לעשות. באותו רגע ביקשתי לבטל עם אכזבה רבה כלפי ביתי.
בוואלה שופס יש אטימות גדולה ללא רגישות לזולת ורמת השרות שניתנה לי לוקה בחסר.
עוגמת נפש סוג הנזק :

וואלה שופס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה