פרטי התלונה

תלונות וואלה שופס

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עונש של חברת וואלה שופס ללקוחת שמעוניינים להחזיר מוצר לא מתאים נושא התלונה:
אבידני אשר שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏13 ‏נובמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
הרצלייה כתובת:
הרצלייה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
עונש של חברת וואלה שופס ללקוחת שמעוניינים להחזיר מוצר לא מתאים עקב שבח מוגזם מאוד על המוצר והנחה ענקית כביכול לזמן מוגבל כדי להלחיץ את הלקוח לרכוש בלי לבדוק ולהרוויח מהובלת המוצר וחזרתו למפעל וכנס עבור ביטול עסקה .

רכשתי דרך וואלה שופס בשוס {דיל} היומי לפי שהוצג המוצר טוסטר אובן דיגיטאלי המקצועי הטוב בעולם שבח והילולים על המוצר ללא סוף ומחיר סוף הדרך במקום 1290 שח רק 500 ₪ ללא דמי משלוח צריך להוסיף עוד 50 ₪ . כשראיתי שהמוצר צריך להגיע מאשדוד שלמתי על ההובלה של המוצר שהגיע לאחר יומיים .

קיבלתי את המוצר . רק פתחתי את האריזה שגם בהתחלה לא נראת לי סגורה כל כך וגם הכובד של המוצר קל מאוד שמתי לב שהגודל שלו מאוד מוגבל ואי אפשר לחמם בו או לאפות בו כמות נורמאלית שלא נדבר על פיצה שזה היה עיקר המטרה שלי .

לא השתמשתי במוצר וסגרתי את האריזה . התקשרתי לוואלה שופס המפורסמת מאוד .... כדי לבטל את הרכישה והתחילה סידרת העינויים ואיבוד זמן יקר שלי להמתנה לפקידים שיעזרו לי וקבלת נתונים שגויים בכוונה תחילה כדי לייאש אותי שלא אחזיר את המוצר כמו יעלה לך דמי ביטול של 28 ₪ ועוד 50 ₪ משלוח חזרה לספק יוצא שרק כדי לראות את הטוסטר אני אמור לשלם 128 ₪ .

כן עכשיו למסע ההטעיה של פקידי וואלה שופס המיומנים בלהעביר מפקיד לפקיד ולספק לא רלוונטי וכ"ו .

למחרת התקשרתי לוואלה שופס ובקשתי לבטל את הרכישה . שלחתי גם הודעה כתובה שברצוני להחזיר את המוצר עקב אי התאמה .

זמן ההמתנה לקח 8 דקות עד שנציג ענה לי הסברתי לנציגה שאני לא מרוצה מהמוצר . היא הציעה לי הובלה שאלתי מה המחיר וקיבלתי תשובה 50 ₪ שאלתי בקשר להחזרה עצמית של המוצר היא בדקה ואמרה לי שהיא רואה שיש מחסן בהרצלייה ובאשדוד והיא לא יודעת לאן צריך להחזיר ויותר מאוחר היא תודיע לי זה היה בבוקר ואני לקחתי את המוצר איתי ונסעתי לכיוון תל אביב כדי להחזיר אותו וחיכיתי לתשובה . למחוורת היא התקשרה ונתנה לי 2 טלפונים . התקשרתי . אחד היה פקס והשני מתנתק .

התקשרתי שוב לוואלה שופס והמתנתי עוד 8 דקות נציגה אחרת ענתה לי והסברתי לה את כל הסיפור שוב . היא נתנה לי מס ניפוק והיא אמרה לי שהיא מקשרת אותי . לאחר 6 דקות ענה לי נהג משאית והסביר לי שהוא רק מוביל הוא לא מטפל בהחזרות ולא ידוע לו על מספר ביטול . והוא אמר לי שוולאה שופס אמורים להגיד לי את הכתובת כדי להחזיר את המוצר ולא לתת לי טלפונים או לקשר אותי לספק או לנהגים .

שוב התקשרתי ובקשתי לדבר עם אחראי והפקידה התעקשה לעזור לי . סיפרתי לה שוב את מבוקשי
והיא אמרה לי שהיא צריכה לברר ולחזור אלי .

כן הפקידה חזרה רק למחוורת ונתנה לי 2 טלפונים אחד בהרצלייה והשני באשדוד . כמובן לא עונים כי בהרצלייה לא נמצאים ובטלפון השני חסרה סיפרה היא גם שלחה לי הודעה לדואר עם אותה הטעות ככה שאין מה להכחיש כאן .

הודעה מוואלה! שופס
אשר שלום רב,

בהמשך לטיפולנו בפנייתך הרינו להשיבך כלהלן:

אתה יכול להחזיר עצמאי את המוצר לבונדד באשדוד , אנא צור קשר בטלפון 08-851099 ולתאם מתי אתה יכול להגיע מספר הניפוק שלך הוא153019605

נשמח לעמוד לרשותך גם בעתיד ולראותך באתר שוב,
גיל, צוות וואלה! שופס


התקשרתי ודיברתי שוב עם פקיד והוא נתן לי את הפרטים שוב כמו שקיבלתי אותם ממש ליפני כן חזרתי על כל דברי ואמרתי לו שאני פונה לרשות להגנת הצרכן ולאתר תלונה . ורק אז הוא התחיל להתייחס לדבריי . ואמר לי שהטלפון שנתנה לי גיל אתמול הוא שגוי חסרה בו סיפרה בסוף צריך עוד 9
ביקשתי לדבר עם מנהל והוא הסביר לי שזה ייקח 24 שעות שמנהל יחזור אלי . זה היה יום חמישי וכמובן שרק יום ראשון חזרה אלי אחראית .. לא מנהל כמו שביקשתי . הסברתי לה את כל הדרך המכוערת שעברתי מפקידה לפקידה את הנסיעה שנסעתי לחינם כדי להחזיר את המוצר וחיכיתי לטלפון מהפקידה שדיברה איתי וחזרה רק למחוורת . התשובה של האחראית הייתה שהיא תברר לי את הכתובת המדויקת ותחזור אלי שוב . אמרתי לה מה קורה לגבי כל הזמן הטלפונים הנסיעה שלי לחינם ועוגמת הנפש .
היא ענתה לי שאנחנו פעלנו לפי הכללים ואנשים טועים לפעמים ואין כאן עניין שמגיע לך פיצוי או התחשבות כל שהיא . שאלתי אותה לגבי הזמן שאני מחכה לתשובה ודואג שיעברו ה14 יום של הזכות שלי להחזיר את המוצר . היא ענתה לי שאנחנו במצב של מתיחות ביטחונית וכנראה בגלל זה אין תשובה או לא עונים לי באשדוד . והיא תעדכן אותי מחר אבל זה לא ישנה כלום . שוב הדגישה לי שהם לא לוקחים אחריות על מה שקרה .

יש לציין שאני לקוח די טוב של וואלה שופס ויש מוצרים שנהניתי מהם ויש פחות אבל יחס כזה לא הייתי מצפה לקבל .

מוסר הסכל: לא להאמין לפרסומות של וואלה שופס כמובן לא למבצעים שלהם הם מנסים להיפטר ממלאי שלא הולך להם או לספקים ומכניסים אותו לשוס או לדיל יומי בהסוואה של חצי מחיר או הנחה ענקית . וכך מטעים לקוחות תמימים .

אני נפלתי בפח . ומקווה שאתם לא תיפלו או תיזהרו יותר .

בברכה אשר . הקורבן של וואלה שופס ...........

העתק

לרשות להגנת הצרכן .
לאתר תלונה .
עוגמת נפש והוצאות סוג הנזק :
החזרת המוצר ללא דמי משלוח נוספים וביטול כנס על ביטול עסקה פתרון נדרש :

וואלה שופס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה