פרטי התלונה

תלונות וואלה שופס

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הספקת מוצרים. נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בתאריך 01/01/2013 ביצעתי הזמנה של מוצר 3246233 מועד הספקה 14 ימי עסקים.
בתאריך 03/01/2013 ביצעתי הזמנה של מוצר 3248284 מועד הספקה 14 ימי עסקים.
בתאריך ה28/01/2013 התקשרתי למוקד כדי לבטל את הזמנה מכוון שעברו 14 ימי עסקים וכבר אין לי צורך במוצרים, הנציג ענה לי שעכשיו הוא יבדוק למה המוצרים לא הגיעו אלייך.
בתאריך ה-31/01/2013 הגיעו המוצרים לדואר וסרבתי לקבל אותם כי זה מה שאמרו לי נציגי מכירות בוואלה תסרב לקבל ועל תחתום המוצרים ישלחו בחזרה לספק ורק אז נזכה אתך.
06/02/2013 התקשר לוואלה ואמרתי להם שסירבתי לקבל ומה קורא עם הזיכוי , תשובה הייתה נחזור תוך 24 שעות.
13/02/2013 התקשר לוואלה ושאלתי ומה קורא עם הזיכוי , תשובה הייתה נחזור תוך 24 שעות. הספק עדיין לא עדכן את המלאי ושהמוצר לא חזר עליו.
18/02/2013 התקבלה עוד משלוח בדואר לקחתי אותו, והבנתי שזה המוצר שסירתי לקבל , ההודעה הייתה ראשונה ולא הודעה שנייה מהדואר.
אני מאוד רוצה שמישהו יעזור לי
נ.ב
כל השיחות מוקלטות,המוצר השנייה אותו הדבר בדיוק.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי מיידי ופיצוי על עוגמת נפש!!!!!!!!!! פתרון נדרש :

וואלה שופס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה