אי הספקת מוצרים. |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בתאריך 01/01/2013 ביצעתי הזמנה של מוצר 3246233 מועד הספקה 14 ימי עסקים.
בתאריך 03/01/2013 ביצעתי הזמנה של מוצר 3248284 מועד הספקה 14 ימי עסקים.
בתאריך ה28/01/2013 התקשרתי למוקד כדי לבטל את הזמנה מכוון שעברו 14 ימי עסקים וכבר אין לי צורך במוצרים, הנציג ענה לי שעכשיו הוא יבדוק למה המוצרים לא הגיעו אלייך.
בתאריך ה-31/01/2013 הגיעו המוצרים לדואר וסרבתי לקבל אותם כי זה מה שאמרו לי נציגי מכירות בוואלה תסרב לקבל ועל תחתום המוצרים ישלחו בחזרה לספק ורק אז נזכה אתך.
06/02/2013 התקשר לוואלה ואמרתי להם שסירבתי לקבל ומה קורא עם הזיכוי , תשובה הייתה נחזור תוך 24 שעות.
13/02/2013 התקשר לוואלה ושאלתי ומה קורא עם הזיכוי , תשובה הייתה נחזור תוך 24 שעות. הספק עדיין לא עדכן את המלאי ושהמוצר לא חזר עליו.
18/02/2013 התקבלה עוד משלוח בדואר לקחתי אותו, והבנתי שזה המוצר שסירתי לקבל , ההודעה הייתה ראשונה ולא הודעה שנייה מהדואר.
אני מאוד רוצה שמישהו יעזור לי
נ.ב
כל השיחות מוקלטות,המוצר השנייה אותו הדבר בדיוק.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החזר כספי מיידי ופיצוי על עוגמת נפש!!!!!!!!!! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|