פרטי התלונה

תלונות וואלה שופס

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול עסקה נושא התלונה:
‏יום שני ‏18 ‏פברואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב
בתאריך 30.01.13 ביצעתי הזמנה בוואלה שופס למכשיר סלולרי סמסונג גלאקסי נוט 2 בעלות 3099 ש"ח ב5 תשלומים ב05.02.13 קיבלתי המכשיר ע"י שליח. וכן המכשיר לאחר יומיים התחיל נתקע ופתרון היה להוציא סוללה ולהדליקו שנית, מאחר שראיתי כי התקלה חוזרת על עצמה ביקשתי ב 13.02.13 פתרון מנציג שרות וואלה הופנתי למעבדות השרות שנאמר לי" תקפצי למעבדה שלנו בהרצליה לעדכון המכשיר" הסברתי כי הנני תושבת צפת וזה לא בדיוק התשובה שצפיתי בהתחשב שהמכשיר אצלי רק 9 ימים. פניתי ב14.02.13 שוב לנציג לביטול עסקה ב15.02.13 כבר נשלח שליח ב10.30 בכדי לאסוף המכשירב17.02.13 פניתי בכדי לבדוק מתי מבוצע זיכוי לחשבוני נאמר לי כי עדיין אין תשובה ויחזרו אלי ביומיים הקרובים. היום 18.02.13 קיבלתי תשובה מנציגה שטענה כי המכשיר נבדק ויוחזר אלי מפני שהגיעה עם מסך שבור.
הסברתי לנציגה כי אני לא יודעת על מה מדובר וכי החזרתי את המכשיר אך ורק עם תקלה טכנית בלבד. הבטיחה לבדוק את הנושא ולחזור אלי.
כעבור שעתיים פנתה אלי בשנית בטענה כי נבדק הנושא מול השליח וכי תשובתו היתה שאת המכשיר שלי הייתה החבילה היחידה ברכבו ולא יכולה להיות אפשרות שנשבר בנסיעה. אל פי הנאמר וואלה פשוט או ממציאים מסך שבור בכדי לא לבטל עסקה זו או שנגרם נזק שלא אני עשיתי ולא מוכנים לשאת באחריות. כמו שאמרתי לנציגה אציין זאת שוב אני מוכנה ללכת עם האמת שלי ולא אפסח באמצעים בכדי להוכיח, שזה לא יכול להיות שרומסים את הצרכן ללא כל קושי.

וואלה שופס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה