פרטי התלונה

תלונות וואלה שופס

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות נושא התלונה:
פסטמן שירלי שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
כבר כמה ימים שאני מנסה לשלוח הגדות באתר כך שיגיעו עד לפסח, באתר נטען שת.ז. שלי כבר מופיעה על שם משתמש אחר, בשיחה עם המוקד התבקשתי לשלוח פקס שמבקש לבטל את שם המשתמש ותוך שעתיים זה יטופל, כעבור שעתיים, כלום לא השתנה, שוב שיחה למוקד, שוב נאמר לי שתוך שעתיים יטופל, אחרי 4 שעות לא טופל, שוב שיחה למוקד, הפעם הבטיחו לי שכרגע מטופל ותוך דקות אוכל להעביר את ההזמנה, גם אחרי 10 שעות לא טופל, שוב הבוקר שיחה שוב נטען כי זה בבדיקה ויחזרו אליי מייד, כעבור שעה, אני חוזרת אליהם, הפעם ישר למנהלת, שמבטיחה לי שתוך חצי שעה זה מטופל, שעה וחצי אחרי, זה לא מטופל, שוב שיחה למוקד, הפעם נטען כי זה יטופל עד סוף היום, כלומר יומיים נדרשים כדי לטפל בבבעיה שנאמר לי כבר 6 פעמים שהיא מטופלת במיידי. עכשיו בשיחה חדשה, נאמר לי כי המנהלת ששוחחה איתי לא נמצאת, ויחזרו אליי עד סוף היום!!! כמובן שלא הסכמתי ודרשתי לדבר עם מנהל, בנתיים ממתינה לו כבר 40 דק!
ישנה חשיבות בזמן שליחת החומר על מנת שיגיע עד החג
עלבון, סוג הנזק :
פתירה מיידית של הבעיה וטיפול מהיר בהזמנה על מנת שתגיע אליי בזמן, מדובר בהגדות לפסח פתרון נדרש :

וואלה שופס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה