פרטי התלונה

תלונות וואלה שופס

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהלות כושלת של החברה נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 23/6/13 הזמנתי מקרר מוואלה שופס דרך נציג מכירות. נאמר לי שזמן אספקה הינו עד 7 ימי עסקים.לא שמעתי מהספק ( ראלקו יבואן שארפ). בתאריך 3/7/13 יצרתי שוב קשר עם שירות הלקוחות של וואלה . יום למחרת בתאריך 4/7/13 קבלתי טלפון מחברת הובלה שהמקרר יסופק ביום שני 8 ליולי. אמרתי שאיני יכולה בתאריך זה ונאמר לי להתקשר לתאום מועד חלופי. החל מרגע זה ניסיתי לחייג למספר שקבלתי במשך מספר ימים ולא הייתה כל תשוה. במקביל פניתי שוב לשרות הלקוחות של וואלה. גם הם ניסו לדבריהם ליצור קשר טלפוני אך לא הצליחו. כמובן שכל טלפון לשרות הלקוחות היה כרוך בזמן המתנה ארוך ואף פעם למרות בקשתי המפורשת שמנהלת משרות לקוחות תיצור עמי קשר לא זכיתי להתייחסות ונאלצתי שוב ושוב לחייג אליהם. לאור מצב זה ביקשתי טלפונית בתאריך 8/7/13 לבטל את הזמנתי. הביטול לא בוצע מיידית אלא לאחר יומיים. שילמתי עד עתה 2 תשלומים מתוך 3 הזיכוי יתבצע רק ב- 23/7/13 למרות שהמוצר לא סופק. בנוסף ביקשתי פיצוי על עוגמת הנפש והנזק הכספי שנגרם לי בגין הביטול אך כמובן שלא קבלתי כל התייחסות לבקשתי. שלחתי פקס לפניות הציבור של וואלה ב- 9/7/13 ללא תגובה.
נזק כספי, עלבון, סוג הנזק :

וואלה שופס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה