פרטי התלונה

תלונות וואלה שופס

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המוצר לא התקבל ולאף אחד אין מושג מה עלה בגורלו..... נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏16 ‏יוני ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הסדנאות 8 הרצליה כתובת:
אינטרנט סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב, בתאריך ה16/6 בצעתי הזמנה טלפונית(ע"י נציג בשם תומר) באתר וואלה שופס, הזמנתי שעון קסיו לבעלי לרגל יום נישואינו, עבר כבר חודש מאז ולאחר מספר שיחות עם נציגי השרות לאף אחד אין מושג מה עלה בגורל השעון... ליום הנישואין הוא כבר לא יגיע.. אולי ליום ההולדת וגם זה כבר לא בטוח..
בתאריך 11/7 - התקשרתי לברר מה עלה בגורל ההזמנה.. עברו מעל 14 ימי עסקים ואין זכר לשעון... ענתה לי נציגה בשם מרינה והבטיחה שהמוצר תוך כמה אצלך בכל מקרה היא תהיה איתי בקשר ביום א' על מנת לוודא שהמוצר הגיע... אני עדיין ממתינה לשיחה ממרינה...
בתאריך 14/7 התקשרתי שוב.. ונציגה בשם מיכל שוב שלחה אותי לדאר לבדוק ואמרה שמחר תהיה בקשר לוודא שהשעון הגיע.. עדיין ממתינה לשיחה גם ממיכל... וליתר בטחון גם בדקתי בדאר... עדיין אין זכר לשעון..
בתאריך 15/7 התקשרתי שוב..הפעם ענתה נציגה אדישה לגמרי בשם קרין.. השיחה מתנתקת באמצע וכמובן שקרין לא טורחת לחזור אליי.. התקשרתי שוב.. ושוב קרין עונה..שאלתי האם יש לה את מספר הטלפון שלי למקרה כמו זה שהשיחה מתנתקת... השיבה שכן.. שאלתי מדוע לא חזרה אלי...? השיבה באדישות .."כן, נכון.. השיחה התנתקה.." ביקשתי לשוחח עם מנהל, השיבה שאין אפשרות אך היא תפתח פניה ובעוד 24 שעות ישוב אלי מנהל, הקשיתי ושאלתי מה היא יכולה לעשות עוד בנדון? השיבה שתבדוק מול הדאר מה קורה עם החבילה.. נשמעה כאילו שעושה לי טובה שטורחת להשיב לי בכלל..
עד כה עוגמת נפש נוראית.. גם מכך שהמוצר לא הגיע בזמן וגם מצורת הטיפול האדישה ולא אכפתית של נציגי השרות. מה שבטוח שאני את הלקח למדתי וקניות באינטרנט לא יבוצעו יותר.
תודה
רחלי.
עוגמת נפש סוג הנזק :
לקבל את המוצר ששילמתי עבורו. פתרון נדרש :

וואלה שופס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה