|
|
|
|
|
|
תשלום קנס ללא סיבה מוצדקת |
נושא התלונה: |
יום רביעי 01 אוקטובר 2014 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
כיכר רבין תל אביב |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בתאריך ה-1.10.2-014 ניסיתי לשלם את חשבון הארנונה שלי על סך 485.74 ש"ח במענה הקולי. המענה הקולי לא עבד ולכן העבירו אותי למענה אנושי. זמן ההמתנה היה גבוה מאוד ולא יכולתי להמתין עקב כך שהייתי באמצע העבודה.
היום שוב המענה הקולי לא עבד ורלי שענתה לטלפון הודיעה לי שעלי לשלם 2 ש"ח קנס. אני מבקשת לבטל קנס זה שכן אם המענה הקולי לא עבד, והשירות האישי בטלפון דורש זמן המתנה גדול מאוד אין שום סיבה שאני אשלם קנס.
מבקשת לבטל אותו לחלוטין. אם המענה האישי יהיה יעיל יותר ומותאם למאה ה-21 לא יהיה מצב שאאלץ לשלם את התשלום לאחר הזמן.
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
תל אביב שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|