אי טיפול תלונה חוזרת ונשנת בנושא תחזוקת מקלט |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
מזה 10 חודשים מאחסנת בחורה אשר הוריה מתגוררים בבנין חתולים וכלבים במקלט הבניין .
פניות חוזרות ונשנות של הדיירים לעיריית ת"א בבקשה להגיע ולבדוק את הנושא
נענו באופן שהתלונה נרשמה ותטופל .
פעם אחת הגיע פקח עירוני אשר שמע את הכלבים נובחים ,.
הנ"ל טען שאין ביכולתו לבצע כלום ושהוא יודיע למחלקה הוטרנרית .
מאז בוצעו פניות נוספות למוקד עיריית ת"א כמו כן לתלונות הציבור דרך אתר האינטרנט של העירייה וכלום לא נעשה .
עקב המצב הביטחוני פניתי אתמול ( יום שבת 15/07/06 )שוב למוקד .
הבחור שענה אמר שינסה לעזור ולשלוח פקח .
היום שוב פניתי למוקד העירוני , המוקדן שענה היה חצוף וטען שהיה עלינו לפעול לפני שהמצב הביטחוני החמיר וכי טיפול בתלונה מן הסוג הזה אורך שבועיים לפחות . לאחר שביקשתי שיבדוק את הכתובת וייראה שישנם פניות מזה חמישה חודשים לפחות ,טען הנ"ל שהייתה פנייה אחת בלבד בחודש מאי שהייתה בגלל רייח חריף מכיוון המקלט ,
כשטענתי שנציגי המוקד אינם מבצעים את העבודה מכיוון שזו לפחות תלונה שישית בנוסף לתכתובת אי מייל עם תלונות הציבור של העירייה ,הנ"ל טען
שצריך לפנות למשרד המשפטים , כאשר ציינתי שאני מתגוררת בצפון העיר והעירייה מפנה את משאביה על כל שטות קטנה לבוא ולבדוק את המקלט שבבניין מגוריי ולאיים בכנסות טען הנ"ל שיש עומס במוקד וניתק את הטלפון .
בבנין המדובר מתגוררים הוריי המבוגרים ואין ביכולתם לנהל מאבק מעבר למה שבוצע עד היום , ( הוגשה תלונה במשטרת השכונות , פניות חוזרות ונשנות לעיריית ת"א ולאגודת "תנו לחיות לחיות ") .
אני רואה בחומרה את התנהגותו של מוקדן העירייה שבמצב ביטחוני כל כך רגיש כמו היום בחר להיות חצוף .
עובדי עיריית ת"א חייבים להבין שתושבים כמותי וכמו הוריי הם אלו אשר ממנים את משכורותיהם ולכן התנהגות זו היא אינה כבילה וכלל לא נסבלת .
אודה מאוד על עזרתכם .
יפעת
לעת הצורך כתובת מגורי הוריי
רובינשטיין 21 יפו ד'
|
עלבון |
סוג הנזק : |
טיפול כולל בבעיה . |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|