פרטי התלונה

תלונות תל אביב

תלונות עיריות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה תל אביבשעות פתיחה תל אביב גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות רע. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
אבן גבירול כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
אני תושב העיר ת"א ומעולם לא קיבלתי דו"ח חנייה.

מכשיר האיזי פארק שלי נעלם ולכן בדקתי עלויות מכשיר חדש וראיתי באתר האינטרנט של העירייה ובאתר איזיפארק על מבצע לתושבי ת"א (http://www.easypark.co.il/mivtzaim.aspx).

פעלתי בהתאם להנחיות והגעתי לעירייה (דבר שאוטו' עולה 10 שקלים עקב חוסר אלטרנטיבה לחנייה בחניון גן העיר, מצטער מראש על הקטנוניות) - פקידה מאוד לא שירותית הסבירה לי שכדי לרכוש את מכשיר האיזיפארק עליי להציג תו חנייה - דבר שלא היה רשום בהנחיות באתר האינטרנט של העירייה ואף לא בהנחיות המפורטות בעירייה עצמה (לו היה רשום לא הייתי ממתין ואולי, שוב סליחה על הקטנוניות, הייתי חוסך את מחיר החנייה לפחות). הפקידה לא הסכימה למכור לי את המכשיר אך העוול האמיתי הוא חוסר האמפתיה והרצון לעזור של אותה פקידה שאמרה פשוט "תגיע פעם שיהיה לך את התו חנייה עלייך" כאילו הזמן שלי כל כך לא חשוב.
אני לא מציין את שמה של הפקידה מחוסר רצון לפגוע בה אך אני מצפה שתשפרו את השירות שלכם - שפשוט נפגעתי ממנו קשות.

ובינתיים אני לא יכול לחנות בשום מקום.

שיפור השירות, פרסום הנחיות מלאות באתר אינטרנט+בבית פתרון נדרש :

תל אביב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה