פרטי התלונה

תלונות תל אביב

תלונות עיריות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה תל אביבשעות פתיחה תל אביב גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן שירות בירור וטרטור טלפוני נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
כל רצוני הוא לברר טלפונית פרטים לגבי חשבון הארנונה והמים שלי בעיריית תל אביב. לשם כך פניתי אל חשבון הארנונה עצמו ומצאתי את "מוקד שירות טלפוני - לבירורים ולתשלומים בכרטיס אשראי" - 03-5218666.
התקשרתי ואכן מערכת ניתוב השיחות מציעה מיד לברר ולשלם ארנונה ומים ע"י לחיצה על מקש 1. הבעיה היא שהשיחה מופנית אל מחלקת גביית כספים בלבד. נציגי השירות שם יודעים רק את החוב המקושר למספר חשבון לקוח ואיך לחייב כרטיס אשראי. הם לא יכולים לדעת שום מידע נוסף על אותו החשבון. נציגת השירות שם נתנה לי את הטלפון הטרי של "עיריית תל אביב" כמו שהיא אמרה - 052-9990040. הטלפון הזה מנתב את המתקשר לכל שירות ציבורי בכל עיר בארץ. כמובן שאותי הוא הפנה בסופו של דבר אל 03-5218666, ושם כפי שציינתי יש רק מחלקת גבייה.
כשהתקשרתי למוקד 106, הוא אמר שהמערכת מפנה אותי אוטומטית לגבייה כי הם עמוסים, ונתן לי טלפון של ארנונה ומים - הוצאה לפועל. היא אמרה שהיא תיקח את הפרטים שלי ושיחזרו אלי. החלטתי להודות במקום ולנתק. אף אחד לא יחזור אלי.

בהזדמנות זאת, בתקווה שאיני נופל על אוזניים ערלות, אני רוצה להתלונן על כך שבחשבון המים מופיעות הקריאות של מד המים, כאילו לצאת מידי חובה. מופיעות שלוש ספרות מתוך מד המים, כך שלא תוכל לעקוב ולבדוק את העקביות והאמיתות של הקריאות האלה. לדעתי אישית, מוסד ציבורי גדול, חסר ביקורת ודורסני כמו עיריית תל אביב, מסוגל להונות את הציבור הרחב בדרכו החוקית. למעשה, ההונאה החוקית היא אבן יסוד במבנה הממסדי שלנו.

תודה רבה למי שקרא,
אודה מאוד על כל תגובה, אפילו על הפסימית ביותר.
עוגמת נפש סוג הנזק :
מתן שירות הולם לציבור פתרון נדרש :

תל אביב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה