פרטי התלונה

תלונות תל אביב

תלונות עיריות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה תל אביבשעות פתיחה תל אביב גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר התיחסות נושא התלונה:
‏יום שני ‏30 ‏יולי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ת.ד.18217 ת"א (6118102) כתובת:
תיאור הבעיה:
ב-30/7/12 הוציאה החברה מכתב לכל דיירי הבית ברחוב פרלוק 7 ת"א לפיו צריכת המים הכללית הראתה 7589 מ"ק במקום 760 בממוצע.הודעתי להם בשם ועד הבית כי לא היתה כל נזילה (וכמות כזו של נזילה היתה אמורה להציף את כל האזור).לדעתנו הבעייה הינה במונה (שכנראה הוחלף על ידם - לפי שיחה עם עובדת החברה).תופעה כזו היתה לנו לפני למעלה משנה במונים הפרטיים ומונים הוחלפו.היתה על כך גם כתבה של רפי גינת בטלויזיה.לא קבלתי כל התיחסות וגם פניות של מספר דיירים לא נענות.
אברהם אלקלעי - טל050-5287456 03-6999558 פקס:03-6999557
כספי סוג הנזק :

תל אביב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה