תשלום עבור כרטיס לסרט לתינוקת בת שלושה שבועות ותלונה על רובי - מנהלת קשרי לקוחות |
נושא התלונה: |
חזות ענבל |
שם/כינוי: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לום רב,
שתי תלונות על הפרק:
1. אתמול 29.3.15 הגעתי עם בני בן ה-7 ועם תינוקת בת 3 שבועות לסרט, וחוייבתי לשלם עבור התינוקת... נראה לי מגוחך ולא רציני לשלם כרטיס מלא עבור תינוקת בת 3 שבועות.
2. היום 30.3.15 התקשרתי למוקד שירות הלקוחות של רב חן, ומעברו השני של הקו ענתה לי רובי - מנהלת קשרי הלקוחות של רב חן. צר לי, אבל אסור שאישה כזאת תנהל מוקד של קשרי לקוחות. היא לא נתנה לי להשחיל מילה, רק נאמה ונאמה ניאום ידוע מראש: שתינוקות מפריעים ולא רוצים שהם ייכנסו לסרט, ולכן מחייבים עבורם תשלום.
רובי היקרה, צר לי, אבל את צריכה לעבור קורס מזורז באיך מנהלים שיחה מתורבתת עם לקוחות. נכשלת בתפקידך!!!
אין בכוונתי לשתוק, ואפעל נגד השירות הלקוי הזה גם בערוצים נוספים.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|