פרטי התלונה

תלונות קולנוע רב חן

תלונות בתי קולנוע

תלונות קולנוע ותרבות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מידע שגוי באתר והתחלת סרט מאוחר נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏29 ‏ספטמבר ‏2015 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
אבא הילל סילבר 301 רמת גן כתובת:
קניון אילון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום לאתר תלונה הנפלא.
יישר כח על פועלכם ועל כל עזרתכם לאזרחים! אין ספק שאתם עושים עבודת קודש תבורכו!
אשמח לעזרתכם עם חברת יס פלאנט. שלחתי להם את המייל הבא בתאריך 6/10 אך לא קיבלתי שום תשובה מהם!
מקווה מאוד שאתם תהיו אלה שתוכלו לעזור לי.

לכבוד יס פלאנט קניון איילון שלום רב
כחלק מהבילוי המשפחתי שלנו בחופשת הסוכות, ביום שלישי, 30/9/15 החלטנו ללכת לסרט. חיפשנו היכן משודר הסרט "יציאה מלכותית" וראינו שהסרט אמור להיות מוקרן אצלכם ביום שלישי, 30/10 בשעה 15:00, כך פורסם באתר האינטרנט!
הגענו אל הקולנוע סמוך לשעה שלוש, אך נאמר לנו שהסרט כבר התחיל בשעה 14:30
אף אחד לא טרח לעדכן את האתר, ויותר מזה- אף אחד לא לקח אחריות על הטעות שלכם שעלתה לנו בזמן מיותר, בחיפוש חנייה, ובעצבים מיותרים שגרמו לנו בבושת פנים לנסוע לקולנוע אחר.
כאן לא נגמר הרומן שלנו איתכם.
ביום חמישי, 1/10/15 שוב חשקה נפשנו לראות סרט, החלטנו לראות את הסרט "פן" בתלת מימד.
הגענו לסרט בשעה 11, אך הסרט התחיל לא בתלת מימד!! רק לאחר כרבע שעה העובדים שלכם הבינו את טעותם והתחילו מחדש את הסרט הפעם- בתלת מימד. גם טעות זו שוב, עלתה לנו בבזבוז זמן מיותר שהיה יכול להיחסך עם מעט תשומת לב בשניות הראשונות של הסרט ולא כעבור רבע שעה.
אין ספק ששתי החוויות הללו הותירו בנו רושם מאוד לא חיובי לגבי בית הקולנוע יס פלאנט וגרמו לנו לא להגיע לשם שנית כי אם לבתי קולנוע אחרים כפי שנהגנו עד כה.
אנו מצפים מבית קולנוע בעל שם כמו יס פלאנט לקחת אחריות על שני המחדלים שנעשו כדי שנהיה לקוחות מרוצים ונשוב אליכם שוב.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי משפחתי- כרטיסים לסרט! פתרון נדרש :

קולנוע רב חן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה