פרטי התלונה

תלונות קולנוע רב חן

תלונות בתי קולנוע

תלונות קולנוע ותרבות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כרטיס לתינוק בן 5 חודשים נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏20 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון גבעתיים כתובת:
קניון גבעתיים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי כרטיסים לסרט בהצגת יום דרך האינטרנט לי ולביתי בת ה-4
לבית הקולנוע הגעתי בנוסף עם בני בן 5 חודשים ,כשהגעתי לאולם הצפייה ניתקל בי מנהל הקולנוע וביקש תשלום נוסף עבור בני (הזויי),זאת לאחר שהתיישבנו במקומנו והסרט החל ,כמובן שלא הסכמתי לשלם על תינוק שאפילו לא יכול לשבת שלא לדבר על "לצפות בסרט" והתבקשנו לעזוב את האולם.
אומנם כספנו הוחזר ,אך ילדתי בת ה-4 ממש לא היתרצתה.
יתרה על כך ביקשתי לדבר עם הממונה על המנהל בטלפון ,וניתקלתי בהתנגדות למתן המספר כיום יש שיטות חדשות "לניפנוף" פקס ואי מייל.
כאשר דיברתי עם נציג החברה הובהר לי שטובת הכלל, שתינוקות לא בריי קיום ברב חן וכגורם הרטעה הם דורשים תשלום ובמקרה שלי הם השיגו את היעד,שאני אסתלק. נישמע לי פשוט דימיוני אפילו שאני כותבת.
חשוב לציין שאני מעבירה את זמני בחופשה עם ילדיי ועדיין לא ניתקלתי בהיתייחסות כזו,יש לחדד הבקשה לתשלום לתינוק היא חריגה ולא צויינה בהדגשה באף אחד מהמקומות ,לא באתר האינטרנט,ולא בקופות הקולנוע,אך כן מאחוריי דלת הכניסה במקום שאינו גלויי לעין ובכבתב קטן .


עלבון,כספי ובזבוז זמן. סוג הנזק :
תהיו יצירתיים פתרון נדרש :

קולנוע רב חן שירות לקוחות

, תגובה:
הדס לוי - פניות הציבור שם ותפקיד:
להלן תגובתנו לגבי המדיניות העומדת אחר ההחלטה שלא לעודד הכנסת תינוקות לקולנוע:
בשל רצוננו המלא להעניק לקהל לקוחותינו את השרות הטוב ביותר, ובנוסף להשקעת מאמצים ואמצעים רבים להשגת מטרה זו, מדיניות החברה היא לחייב כל ילד בכל גיל ברכישת כרטיס כניסה לכל סוגי הסרטים. שילוט המורה על מדיניות זו מופיע מעל קופת הכרטיסים, כך שלקהל יש הזדמנות להיוודע להוראה זו טרם רכישת הכרטיס.
ניסיון העבר מלמד כי נגרמות הרבה הפרעות על ידי תינוקות והוריהם. לא כל ההורים מוכנים לצאת עם התינוק מהאולם באופן מיידי במקרה של הפרעה (רבים מנסים להרגיע את הילד ורק לאחר שמאמצים אלה לא צלחו לצאת מהאולם). דבר זה מעורר כעס רב בקרב הקהל היושב באולם וגורע מהנאת מרבית הצופים. זאת, בנוסף למקרים קיצוניים (שאת כולם, לצערנו, חווינו) בהם הוחלפו חיתולים על כסאות הקולנוע,תינוקות בוכים, ותינוקות רעבים הונקו תוך כדי הקרנת הסרט כאשר לפעמים גורם הדבר למבוכה בקרב הצופים שיושבים בסמוך ואשר אינם יכולים לבחור לעבור מקום.
אנו כרשת מחויבים לקבוע כלל, נוהל, שיחול על כולם, למרות שאין ספק כי ישנם הורים, שמודעים להפרעה שעשויה להיווצר ומונעים אותה (גם באם הדבר כרוך בהפסד חלק ניכר מהסרט).
להבנתנו, חובתנו לדאוג לרוב המכריע של הקהל המבקר בבתי הקולנוע אשר זכאי לתנאי צפייה נוחים ביותר. מאחר שכמות התינוקות המובאים לקולנוע הינה קטנה ביותר, ומאחר ואין באפשרותנו לאסור את כניסתם בחרנו בדרך זו באמצעותה, אין אנו מעודדים ביקור תינוקות בבתי הקולנוע שלנו וזאת, כאמור, מתוך כוונה לדאוג לחלק הגדול יותר של קהל הצופים בבתי הקולנוע.
בנוסף לאמור לעיל, ברצוננו לציין כי עבור כל תינוק אשר נרכש בעבורו כרטיס, אנו משריינים כסא כך שאין כאן כוונת רווח "נסתרת", וכל הנעשה הוא מתוך כוונה כנה ודאגה לכלל.

אנו מקווים כי הסברנו יתקבל בהבנה .
תגובה:
אין פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה