פרטי התלונה

תלונות קולנוע רב חן

תלונות בתי קולנוע

תלונות קולנוע ותרבות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה חמורה על מנהל סניף רחובות נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏29 ‏מאי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
רחובות סניף חברה:
תיאור הבעיה:

1. בתאריך 29.5.07 הגענו אני ובת זוגתי להקרנת הסרט "שודדי הקריביים – סוף העולם" שהתקיים בהצגה של שעה 20:30.

2. ההפסקה שהייתה אמורה להימשך מספר דקות התארכה ללא כל סיבה לפרק זמן מתיש וגועלי של למעלה מחצי שעה !!!

3. רק כאשר הצופים באולם נגשו להנהלה להתלונן בחרפה. הודיעה ההנהלה בצער על תקלה והבטיחה לתקן את העניין תוך מספר דקות. וכך בזבזנו זמן בהפסקה של כ 40 דקות !!!

4. כאשר הסרט החל להסריט בשנית, גילנו הצופים באולם כי הסרט לא המשיך מהנקודה בה עצר. וכי הוא הסרט המשיך לקטע שנדמה היה מתקדם הרבה יותר. בעקבות כך אף צופה באולם לא הבין את רצף העניין שביין המקום שבו נקטע הסרט לבין המקום שנראה מתקדם בהרבה יותר.

5. אי לכך, כל היושבים באולם סירבו להמשיך לצפות בסרט בעקבות כך יצאו מהאולם אל עבר ההנהלה במטרה לדרוש להחזיר את הסרט לאחור למקום בו נקטע בטרם ההפסקה.

6. לאחר בירור עיקש הודה אחד העובדים, כי הסרט המשיך לפעול מהנקודה בה הוא עצר. אולם, במשך כל הזמן הזה הגלגל המשיך להתגלגל וזאת מבלי שהסרט נצפה בפועל על המסך.

7. מנהל הסניף אורי צור סירב להחזיר את הסרט לאחור בטענה שאינו יכול לעשות כן ובטענה שאם יעשה כן הסרט ייגמר במועד מאוחר יותר וההצגה הבאה תתאחר בהתאם.

8. כפיצוי על המטרד והסבל הרב של הזמן המבוזבז וההמתנה הרבה שהרסה את ההנאה שבסרט דרשו כל הצופים באולם לקבל כרטיס חינם להצגה אחרת – דבר שהוא לגיטימי בכל רשת המכבדת את עצמה וכל וחומר ברשת רב חן.

9. אורי צור שהציג את עצמו כמנהל הסניף הודיע בכוחניות למתלוננים כי מי שחפץ בכרטיס פיצוי יוכל לקבל זאת רק במידה ויסכים ללא הפרעה וללא תלונה לצאת לאלתר מהקלנוע או לחילופין כהצעה נוספת הוצעה לעבור לאולם אחר בו מתחיל הסרט מתחיל מההתחלה (כאמור יש לזכור כי בכדי לחזור לקטע בו עצרנו לו הינו בוחרים בבחירה של לצפות בסרט מההתחלה, היה עלינו להמתין לראות את אותם הקטעים שוב ולהמתין בסבל עוד שעה וחצי)

10. לבסוף כשלא הסכמנו לצפות בסרט מההתחלה ולאחר שאורי צור סירב לתת לנו כרטיס פיצוי אם נשאר באולם. אולצנו בבושת פנים עם הרגשה של אשמים לעזוב את האולם עם הרגשה של פגיעה חמורה.

11. בנוסף לכך ולא חמור פחות, יש לציין כי כאשר דרשנו לקבל את פרטי המנהל בכדי להתלונן החלו העובדים בסניף כיד אחד לנסות לשכנע אותנו שמדובר בפגיעה בעבודתו של המנהל וכי אין זה בסדר מצידנו שאנחנו מתלוננים להנהלה.

12. מיותר לציין כי למרות שקיבלנו זיכוי לסרט לאחר שנדרשנו לצאת מהקולנוע בשביל כך – אנחנו לעולם לא נחזור לסניף רחובות כל זמן שההנהלה שלו נראית כך ועל כן אנחנו מצרפים לכם את כרטיסי הזיכוי שלכם חזרה.

13. כמו כן, לידיעתכם כעבור כמה ימים שילמנו ממיטב כספינו וראינו את הסרט בהנאה רבה ברשת גלובס בעיר אשדוד.

14. ראוי לציין כי למרות שאנחנו צופים קבועים בקולנוע שלכם עם ממוצע צפייה של לפחות פעם – פעמיים בשבוע ! עד כה מעולם לא חווינו השפלה בסדר גודל כזה, לא בקולנוע ולא בשום מקום אחר.
הרשת שלכם הוכיחה את רמתה הנמוכה בשירות לקוחות, ואת הצלחתה הרבה בביזוי בני אדם. ועל כן אם כך הם פניה החדשים של הרשת , הרי שאנחנו לא מעוניינים להיות לקוחות שלכם !!!
בזבוז זמן | עלבון סוג הנזק :
מנוי שנתי פתרון נדרש :

קולנוע רב חן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה