הדס לוי - מנהלת פניות |
שם ותפקיד: |
בשל רצוננו המלא להעניק לקהל לקוחותינו את השרות הטוב ביותר, ובנוסף להשקעת מאמצים ואמצעים רבים להשגת מטרה זו, מדיניות החברה היא לחייב כל ילד בכל גיל ברכישת כרטיס כניסה לכל סוגי הסרטים. שילוט המורה על מדיניות זו מופיע מעל קופת הכרטיסים, כך שלקהל יש הזדמנות להיוודע להוראה זו טרם רכישת הכרטיס.
ניסיון העבר מלמד כי נגרמות הרבה הפרעות על ידי תינוקות והוריהם. לא כל ההורים מוכנים לצאת עם התינוק מהאולם באופן מיידי במקרה של הפרעה (רבים מנסים להרגיע את הילד ורק לאחר שמאמצים אלה לא צלחו לצאת מהאולם). דבר זה מעורר כעס רב בקרב הקהל היושב באולם וגורע מהנאת מרבית הצופים. זאת, בנוסף למקרים קיצוניים (שאת כולם, לצערנו, חווינו) בהם הוחלפו חיתולים על כסאות הקולנוע,תינוקות בוכים, ותינוקות רעבים הונקו תוך כדי הקרנת הסרט כאשר לפעמים גורם הדבר למבוכה בקרב הצופים שיושבים בסמוך ואשר אינם יכולים לבחור לעבור מקום.
אנו כרשת מחויבים לקבוע כלל, נוהל, שיחול על כולם, למרות שאין ספק כי ישנם הורים, שמודעים להפרעה שעשויה להיווצר ומונעים אותה (גם באם הדבר כרוך בהפסד חלק ניכר מהסרט).
להבנתנו, חובתנו לדאוג לרוב המכריע של הקהל המבקר בבתי הקולנוע אשר זכאי לתנאי צפייה נוחים ביותר. מאחר שכמות התינוקות המובאים לקולנוע הינה קטנה ביותר, ומאחר ואין באפשרותנו לאסור את כניסתם בחרנו בדרך זו באמצעותה, אין אנו מעודדים ביקור תינוקות בבתי הקולנוע שלנו וזאת, כאמור, מתוך כוונה לדאוג לחלק הגדול יותר של קהל הצופים בבתי הקולנוע.
בנוסף לאמור לעיל, ברצוננו לציין כי עבור כל תינוק אשר נרכש בעבורו כרטיס, אנו משריינים כסא כך שאין כאן כוונת רווח "נסתרת", וכל הנעשה הוא מתוך כוונה כנה ודאגה לכלל הצופים.
|
תגובה: |
אנא קבלו הסברנו בהבנה |
פתרון: |
|
|