פרטי התלונה

תלונות קולנוע רב חן

תלונות בתי קולנוע

תלונות קולנוע ותרבות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הנדון: תקלה בעת סרט והתנהגות אלימה של מנהל נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏15 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון קריית אונו סניף חברה:
תיאור הבעיה:

ביום רביעי שבתאריך ה- 15/8/07 , בשעה 21:50 אני וחברי נכנסו לסרט "שעת שיא 3" בקולנוע שבבעלותכם – "רב חן , קרית אונו".
כרגיל כעבור זמן מה של פרסומות התחיל הסרט והופסק כעבור כשעה ורבע לאור הפסקה רגילה של כ- 5 דק' לקנות במזנון הקולנוע.
כשחזרנו לסרט במקום שימשיך מהמקום בו הופסק הסרט, הוא המשיך מסופו בדילוג של כ-20 דק', ונגמר אחרי כרבע שעה מזמן סיום ההפסקה.
חלק זה של הסרט היה חסר שכמובן בעקבותיו לא ניתן להבין את הסרט.

בעקבות כך בעת היציאה מהאולם פנינו עם עוד אנשים שגם שמו לב לטעות זו אל הנהלת הקולנוע כדי להבין את פשר הדבר – שם היה באותה העת מנהל הקולנוע – אמיר אבימלך.

מנהל הקולנוע שהודה בטעות זו והסכים לתת לנו להיכנס בפעם אחרת אל סרט
זה ללא תשלום, אבל לא הסכים לפצות באותה הדרך אנשים שביניהם אנחנו נמנים בעלי "כרטיס שני חינם" בטענה שעל כרטיס שהתקבל בחינם הוא לא יכול לפצות.
לפי דעתי סרט הוא שירות שהחברה צריכה לספק ללקוח ללא שום קשר למחיר שהלקוח שילם עליו ,אם הייתה תקלה במהלכו ומשההנהלה החליטה לפצות את האנשים שהיו באולם עליה לפצות את כולם ולא רק את אלה ששילמו מחיר מלא.

ברגע זה כאשר הגיעו לחדרו קהל רב של אנשים המנהל התחיל להתנהג
בתוקפנות ולדבר בצורה בוטה אלינו, אחד מהמשפטים הבולטים שאמר היה: "סעו, סעו לי מהחדר" , אנחנו שלא האמנו שמנהל יכול לתת כזה יחס ולדבר בצורה כזאת
פשוט אמרנו לו לדבר יפה ובתגובה אמר – "אתם לא תגידו לי איך לדבר".
זאת כמובן בגלל שאנחנו ילדים והוא מזלזל בנו, בעוד שהוא מתנהג באלימות מילולית.

כך הלכנו מהקולנוע כועסים כשאין לנו עם מי לדבר שהרי אם המנהל מתנהג ומדבר כך ברור ששאר העובדים התנהגו אלינו בדומה אליו.

לפיכך, אבקש תשומת לבכם אל אירועים אלו שלא יחזרו בשנית, פיצוי הולם לשני הכרטיסים ולא רק לאחד כפי שקבע המנהל והתייחסות לעוגמת הנפש שנגרמה, וכמובן טיפולכם בהתאם בהתנהגות האלימה של המנהל שאינה מכבדת אף אחד ובמיוחד מנהל קולנוע.
עוגמת נפש, עלבון וכספי סוג הנזק :
כמתואר במכתב פתרון נדרש :

קולנוע רב חן שירות לקוחות

, תגובה:
הדס מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
שוחחתי עם הלקוח וביררתי העניין תגובה:
נשלח כרטיס פיצוי בדואר פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה