פרטי התלונה

תלונות קולנוע רב חן

תלונות בתי קולנוע

תלונות קולנוע ותרבות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוצפה שכזו נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏23 ‏דצמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
קניון רחוובות כתובת:
תיאור הבעיה:
שלשום הלכתי לסרט מדגסקר 2 עם בתי בת ה-6 ומכיוון שאני נמצאת בחופשת לידה גם בני התינוק בן ה-3 חודשים הצטרף אלינו.חשוב לציין כי את בני נשאתי עליי במנשא כדי לא לתפוס מקום מיותר בבית הקולנוע. כשהגענו לקופה הקופאית בשיא הנחישות צעקה עליי שזה לא בסדר שהבאתי את התינוק ועל מנת להיכנס לקולנוע אני צריכה לשלם גם עבורו כרטיס.כמו כן היא צעקה עליי שתינוקות מפריעים למהלך הסרט ולשאר הצופים. אמרתי לה שבמידה והילד יבכה יש פתרונות מתקדמים כמו הנקה,מוצץ או במקרה הגרוע לצאת איתו לכמה דק' אך היא היתה בשלה.
ניסיתי שוב לדבר אל השכל הישר ולהסביר לה שאומנם הילד גאון אך הוא עדיין לא רואה את הסרט מה גם שהראתי לה כי הוא מחובר אליי ואינו תופס מקום של אף אחד אחר.
הקופאית עמדה על שלה ועל מנת לא לאכזב את בתי שחיכתה לסרט בכיליון עיניים נאלצי בסופו של דבר לשלם.
לא ברור לי למה אתם מנסים להרוויח את ההפסדים שיש לכם על חשבון הלקוחות. רק לתשומת לבכם,לפני כחודש גם כן הלכתי לסרט עם בעלי והתינוק בקולנוע ברשת גלובס ושם נכנסתי לסרט בלי שום סצינות מיותרות.
ממש עצוב היחס שלכם והאפליה שאתם עושים.
אבקש את תגובתכם בהקדם
ליאת בליצבלאו
עלבון סוג הנזק :
זיכוי של 2 כרטיסים ומכתב התנצלות פתרון נדרש :

קולנוע רב חן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה