פרטי התלונה

תלונות סינמטק תל אביב

תלונות סינמטקים

תלונות קולנוע ותרבות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מזעזע נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רח' שפרינצק 2, ת"א כתובת:
רמת השרון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני ואישתי רואים סרט בסינמה לפחות 3 פעמים בחודש,בכל פעם שאני מעוניין להזמין כרטיסים דרך אתר האינטרנט אני נתקל בקושי רב מצד המערכת,האתר אמנם מאוד נוח לשימוש אבל תמיד יש עומס ופשוט לא ניתן לבצע הזמנה.כמובן שאתה מגיע לשם אין כרטיסים לסרטים אטרקטיבים (במידה ולא הזמנת מראש)העניין הוא שניתן גם להזמין דרך מענה טלפוני אבל במקרה שאתה רוצה להגיע עם עוד זוג ואתם רוצים לשבת ביחד זאת כבר בעיה.אני כותב לכם את התלונה הזאת כשאני כבר יותר משעה(נשבע לכם) מנסה לבצע הזמנה,בהתחלה זה לא נתן אבל לאחר מכן גיליתי שזה הזמין לי 4 כרטיסים ולא 2 כמו שרציתי.לאחר 35 דקות המתנה למענה טלפוני ענתה לי מישהי בשם עירית(סוף סוף) ואמרה לי שהיא לא יכולה לבצע לי את ההזמנה ושעליי לפנות לאתר.הסברתי לה שאני מנסה כבר שעות אבל זה לא עזר,הסברתי לה שאני בא עם עוד זוג ,היא מצדה אמרה שזה לא משנה ושוב הפנתה אותי לאתר,לפחות היא תרחה להגיד לי שחוייבתי פעמיים ולאחר שממש התחננתי היא הסכימה לבטל לי את אחת ההזמנות(באמת תודה מקרב לב)אבל לעשות הזמנה פשוטה היא לא רצתה לעשות. כשביקשתי ממנה את הטלפון או את הפקס של פניות הציבור היא לא רצתה לתת לי ובגלל זה אני פונהאליכם אני חושב שחברה כלכך גדולה כמו סינמה סיטי יכולה לעשות יותר למען הלקוחות שלה,היום אין לי ברירה כי כבר הזמנתי כרטיסים ובזמן שאני כותב לכם את התלונה אני עדיין מנסה להזמין עוד זוג כרטיסים אבל זאת פעם אחרונה שאני מתקרב למקום הזה
עוגמת נפש סוג הנזק :

סינמטק תל אביב שירות לקוחות

, תגובה:
יגאל חיים, מנהל אדמניס שם ותפקיד:
לא ברור!!!!!! התלונה כנגד סינמטק תל אביב או כנגד סינמה סיטי?
תגובה:
אבקש פרטים נוספים. בסינמטק ניתן להזמין בכל הדרכים, כולל במרכזיה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה