פרטי התלונה

תלונות סינמטק תל אביב

תלונות סינמטקים

תלונות קולנוע ותרבות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שנה חלפה ושום דבר לא השתנה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רח' שפרינצק 2, ת"א כתובת:
תיאור הבעיה:
עברה שנה מאז תלונתי המוצדקת שנה שעברה וכיום עומד להיפתח שוב פסטיבל הקולנוע הבריטי.

וגם השנה... לא ניתן להשיג כרטיסים לסרט "המלכה" שסוגר את הפסטיבל שבוע מראש.
בניגוד לעמדה השקרית של הסינימטק שהוצגה באתר בשנה שעברה - אז, כמו גם היום, אין כרטיסים לציבור ולמנויים. וזאת, כבר בשעה הראשונה לפתיחת הקופות.

ולראיה, כביקשתי בשעתו כרטיסים על סמך ההודעה באתר תלונה, אמרו לי שבכלל לא היו כרטיסים ושהדברים שנכתבו אינם אמת.

לטעון טענה אחרת משמעה שקר. אין כרטיסים, וככל הנראה, גם לא היו כרטיסים למי שאינו מוזמן מראש ומועדף ברחבי הסינימטק.

המסקנה ברורה, שנה הבאה כבר לא אטרח לנסות להזמין כרטיסים לפסטיבל. ממילא אין ליוזמיו ולסינימטק שום כוונה לאפשר למנויים ולציבור הרחב ליטול בו חלק.

חבל מאד.

הטעית הציבור סוג הנזק :

סינמטק תל אביב שירות לקוחות

, תגובה:
יגאל חיים, מנהל אדמניס שם ותפקיד:
הפסטיבל הבריטי הציג השנה כ- 30 סרטים חדשים שמתוכם 3 סרטי מפיץ, הסרט קאשבאק (סרט הפתיחה), הסרט המלכה והסרט עוגת שלג.
ע"פ הסכם שהגענו עם המפיץ והמועצה הבריטית הועמדו לרשות מנויי הסינמטק 100 כרטיסים לכל סרט.שמות המנויים שהזמינו רשומים בסינמטק וניתן לבדוק את הדבר. הסרטים הנ"ל מוצגים בבתי הקולנוע ויוצגו שוב בסינמטק בחודשים הקרובים.
תגובה:
אני ממליץ לנצל פסטיבל איכותי מעין זה בכדי לצפות בסרטים מצוינים שלא תיהיה הזדמנות לצפות בהם בארץ. (27 הסרטים הנותרים) שהסינמטק עשה מאמץ לתרגם את חלקם. על אחת כמה וכמה הסרט המלכה המוצג בהקרנה מסחרית ברשת לב. במידה וחשוב לצופה לצפות בו בטרום בכורה. אז שתעשה מאמץ כמו המאה המנויים שהצליחו להשתתף בהקרנה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה