פרטי התלונה

תלונות סינמטק תל אביב

תלונות סינמטקים

תלונות קולנוע ותרבות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מתן כרטיסים ל"מוזמנים מועדפים" והיעדר כרטיסים למנויים ולציבור הרחב נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רח' שפרינצק 2, ת"א כתובת:
תיאור הבעיה:
בפסטיבל הקולנוע הבריטי נתקלתי בשני סרטים שכבר בבוקר הראשון שבו היה ניתן לרכוש כרטיסים - אזלו הכרטיסים. מדובר ב"גאווה ודעה קדומה" אשר פותח את פסטיבל הסרטים וב"גברת הנדרסן גאה להציג" (הקרנה בנוכחות בוב הוסקינס).
יודעי דבר הסבירו לי רוב הכרטיסים ניתנו או נמכרו ל"מוזמנים של הסינמטק" וכי לנוכח זאת, לא נותרו (או שנותרו מספר כרטיסים זעום) למנויים ולציבור הרחב.

בעוד בסרט הראשון צוין שמספר המקומות מוגבל (וגם בכך אין צדק), בסרט השני הדבר לא הובא לתשומת לב הציבור.

זוהי תעודת עניות לסינמטק תל-אביב אשר מעדיף לשמור מקומות רבים לגורמים מסוימים על פני אחרים (וזאת, כאמור מטעמים השמורים עמו).

ראוי לציין שסרטים אלה הם הזדמנות נדירה לפגוש את השחקנים והיוצרים וכי הזדמנויות כאלה (ברמה הזו) הינן נדירות.
עוגמת נפש סוג הנזק :
הקצאת כרטיסים למנויים ולציבור הרחב (או הקרנה נוספת פתרון נדרש :

סינמטק תל אביב שירות לקוחות

, תגובה:
יגאל חיים, מנהל אדמניס שם ותפקיד:
חלוקת הכרטיסים לסרטים "גאווה ודעה קדומה" ו" גברת הנדרסון גאה להציג" נעשתה בחלוקה בין השגרירות , מפיץ הסרט והסינמטק.
בסינמטק ת"א בחרו לאפשר לקהל הרחב להנות ממפגש עם הבמאי והיוצרים ושחררו את חלקם בחלוקת הכרטיסים לקהל הרחב.הנהלת הסינמטק לא חילקה "לגורמים מסוימים" כרטיסים. צר לי שזה הרושם שנוצר בידי המתלונן.
תגובה:
הנהלת הסינמטק פנתה למפיץ בדרישה להקרנה חוזרת, רצוי לעקוב אחרי פרסומי הסינמטק. במקביל, אנו נעשה מאמץ בעתיד לאפשר ליותר קהל להיות שותף. למרות שאנו תלויים במפיץ והמארגנים מהשגרירויות השונות.
אגב, נכון לרגע מתן תגובתי. נותרו כרטיסים לסרט "גב' הנדרסון גאה להציג"
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה