פרטי התלונה

תלונות משרד הבריאות

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס משפיל ומבזה של ועדת ניידות והתעלמות מקבילה נושא התלונה:
יוגב נירה שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏30 ‏דצמבר ‏2004 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
93461 ,םילשורי ,29 הקבר 'חר כתובת:
תיאור הבעיה:
אני תושבת אילת שנפגעה בעבודה בינואר 2004. הגעתי מאילת לתל השומר לוועדת ניידות ביום 30.12.04. הגעתי היתה כרוכה בקושי פיזי רב, הבאתי מסמכים, כנדרש. בחדר הועדה היחס היה משפיל. לא הייתי יותר מ 5 דקות בחדר( כולל שיחה, עיון בסממכים רפואיים ובדיקה פיזית)). כשהעזתי לפתוח את הפה - הרגשתי ננזפת....
מיד ב 2 בינואר כתבתי מכתב מפורט, וב 4 בינואר קבלתי אישור שמכתבי התקבל ואקבל תשובה עם תום הברור. על החתום גב, נעמי לבני מנהלת האגף להבטחת איכות.
ב 5.5.05 שלחתי מכתב תזכורת, שהרי עברו 4 חודשים ולא קבלתי מענה לתלונתי.
ב 25.5.05 הפנתה גב לבני מכתב לפרופ רוטשטיין , הממונה על הועדות הרפואיות ובקשה את תגובתו. עותק פנייתה נשלח אלי.
ב 17.7.05 שלחתי פקס לגב לבני, על כך שטרם קבלתי מענה מכל גורם שהוא. וידיתי את הגעתו של הפקס ליעדו.
ב 13.9.05 התקשרתי טלפונית והכתבתי למזכירה של גב לבני הודעה על כך שאני עדיין מחכה.........
אין לי כל תלונה על החלטת הועדה, ומכתב הקובלנה הראשון שלי נשלח עוד בטרם ידעתי מהן החלטותיה,
הקובלנה נגעה ליחס המשפיל: הנוכחים לא הציגו את עצמם, לא הציעו לי כסא לשבת, ו א ני ע ם ק ב יי ם.... גם את המסמכים הרפואיים הייתי צריכה להוציא מהטרול (שאיתו הגעתי מאילת) ב ע ו ד י ע ו מ ד ת.........גם העיון במסמכים הרפואיים היה חלקי בלבלד,ואפילו הבדיקה הרפואית היתה שטחית.
הכול פורט בקובלנה שלי מיום 2.1.04, ועליה, כאמור, עד היום לא קבלתי מענה
עלבון סוג הנזק :
שימוש הוגן בסמכויות שניתנות לבעלי תפקיגים.כבוד ואמ פתרון נדרש :

משרד הבריאות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה