פרטי התלונה

תלונות משרד הבריאות

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קופ"ח מכבי , טיפול איטי ולא יעיל מול תלונות הציבור של הקופה . נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
קופ"ח מכבי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני כותבת בשמה של הגב' רחל סוויסה , שלא מסוגלת לנוע ומרותקת זה מספר חודשים למיטה , שלחתי מכתב לקופ"ח שיתנו לה דחוף שיקום לפי הפניה מבית חולים ומרופא משפחה , צריך להגיע אליה הביתה , בגלל חוסר יכולת לנוע , עברו כבר שלושה שבועות וקופ"ח מכבי מעבירה אותי מאחד לשני ולא מטפלת בבעיה למרות שכתבתי שזה דחוף ביותר , הגב' סוויסה בת 59 בלבד ביום אחד הפסיקה ללכת ולא יכולה להרים אפילו עט , אושפזה מספר פעמים בבית חולים , וגם שם אין דיאגנוזה ברורה , במכתב השחרור כתוב שיש היפואסתזיה בגפיים וכן חולשת שרירים בכל הגוף , היא מטופלת כרגע בתרופה בשם ליריקה וחייבת להתחיל מסגרת שיקומית בכדי להחזירה לפעילות או לפחות שיקום הליכה ופעולות ידיים בסיסיות ..
קופ"ח מכבי מתנערת מבקשת הרופא ומבקשת בית החולים, והגב' סוויסה
בינתיים מצבה הולך ומתדרדר עד כדי כך שכשניסתה לקום נפלה ושברה חוליה , אבל גם זה לא עוזר לשלוח אותה לטיפול .מעבירים אותי כבר שלושה שבועות מאחד לשני ואין אף אחד בקופת חולים שיכול לתת לי מענה ברור , ותור דחוף ביותר לשיקום , כי כל יום מצבה הולך ומתדרדר
אבקש את התערבותכם המיידית והדחופה בבעיה .
נזק רפואי חמור . סוג הנזק :
לשלוח את רחל סוויסה דחוף לשיקום לצורך הליכה ופעולות ידיים . ולבדיקת MRI מח פתרון נדרש :

משרד הבריאות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה