פרטי התלונה

תלונות משרד הבריאות

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול בלקוחות מכון מור חיפה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏17 ‏יוני ‏2014 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
93461 ,םילשורי ,29 הקבר 'חר כתובת:
תיאור הבעיה:
יוני 2014
לכבוד הנהלת מכון מור
הנדון
חוסר מקצועיות של צוות הקבלה במכון מור חיפה
בתאריך 17.6.2014 זומנתי לממוגרפיה במכון מור במרכז חורב חיפה .מפאת חשיבות הבדיקה בטלתי את כל התוכניות והגעתי בשעה 13.48 למכון ,קבלה אותי פקידה שהודיעה כי המכון בשיפוצים ולא תתבצע הבדיקה לשאלתי מדוע לא הודיעו לי אמרה כי צלצלה ואני לא הייתי זמינה והודעות אסור להם להשאיר. תמהתי ושאלתי מדוע לא ניסתה שנית בבוקר ענתה "אני לא חייבת לצלצל אליך" התשובה קוממה אותי . היתכן שאדם מתפנה מעיסוקיו משקיע כספו מגיע וזאת התשובה .
צלצלתי בבוקר לאחראית בשם דורית והיא הודיעה שאני צודקת היא אספה את הצוות לריענון כי צריך לצלצל גם בבוקר אם האדם לא זמין ושאלתי האם לא היה ראוי לקבל לפחות התנצלות זה כבר היה מעל לכוחותיה בזה הסתימה שיחתינו.
היתכן במוסד ציבורי זילות בזמן כסף ועבודה של הציבור האם פקידה יכולה לעשות דין לעצמה ולענות בעזות מצח ללא שמץ של חרטה האם במכון מור בהנהלת דורית אין נוהלים ומזלזלים בלקוחות?
מצפה להתייחסותכם
*** חנה
חיים *** ** חיפה
ת.ז. 302***70
טל 052***4294
העתקים
הנהלת קופת חולים כללית
משרד הבריאות – נציב התלונות

משרד הבריאות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה