|
|
|
|
|
|
סרוב לטופס 17 |
נושא התלונה: |
יום רביעי 30 מרץ 2016 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
גן יבנה |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
נקבע לי תור על ידי המוקד בתאריך 28 במרץ 2016 לאורטופד - ד"ר פיכמן גיל בסניף רחובות.
לאחר בדיקה וצילום ועיון בצילומי MRI. הפנה אותי למרפאת מפרקים בתל השומר לצורך טיפול ניתוחי.
נקבע לי תור לתאריך: 5 באפריל 2016.
ניגשתי אל הקופה בגן יבנה לקבלת טופס 17 ונדחיתי פעמיים על ידי שני מנהל הקופה.
וכצינתי שאעבור עם בני משפחתי לכללית הוא מאוד פירגן ואמר: שאני רשאי לעבור.
טענתו של מר דני שקופת חולים מאוחדת אינה עובדת עם תל השומר.
ידוע לי כי קופת חולים מאוחדת עובדת עם תל השומר אך יש צורך בטופס 17.
אז מי מקבל טופס 17?
אני סובל מזה 12 שנים מבעיות מפרקים. לא יתכן שאקבל דחיה לטופס 17 וזאת על מנת לקבל טיפול המגיע לי.
אני חבר קופת חולים מאוחדת מזה 12 שנים.
המתנתי לרופא מקצועי זמן רב. המוקד היפנה אותי וקיבלתי הבחנה והפניה לטיפול אבקש לאשר את הטופס 17.
ולהקטין את הטרטור והסבל המיותרים.
תודה
יהורם נסים
|
טרטור וסבל |
סוג הנזק : |
קבלת טופס 17 באופן מיידי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
משרד הבריאות שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|