פרטי התלונה

תלונות משרד הבריאות

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אטימות נושא התלונה:
‏שבת ‏27 ‏אוגוסט ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
93461 ,םילשורי ,29 הקבר 'חר כתובת:
תיאור הבעיה:
בס"ד

לכבוד ד"ר שמעון שר מנהל ביה"ח ברזילי
ד"ר מיכאל גדלביץ רופא אזורי לשכת הבריאות
הגב" נעמי ליבני משרד הבריאות
ד"ר בר אל מנהל ביה"ח קפלן
ד"ר לביא אב מנהל חדר ניתוח ביה"ח קפלן


הנדון : טיפול בעניינו של הנפטר משה שי אליחי ז"ל


בתאריך 26/08/2005 יום שישי בסמוך לשעה 1510 קרתה תאונת דרכים לאחי משה שי ז"ל בסמוך לצומת גדרה . אחי ז"ל פונה לביה"ח "קפלן" לקבלת טיפול רפואי , ולאחר כשבע שעות נפטר מפצעיו וזאת כאשר כל משפחתי נמצאת בבית החולים .
המקרה הכה במשפחתי קשות בעיקר בהוריי שכן אחי ז"ל נפטר בהיותו בן 23 שנים בלבד.
ביום שבת התחלתי לברר לגבי הסידורים שיש לערוך לקראת הלוויה , ושוחחתי עם עובדת משרד הבריאות בביה"ח "ברזילי" לברר מה עלי להביא כדי לקבל רישיון קבורה ,נאמר לי להגיע עם תעודת הזהות של הנפטר והודעת פטירה מבית החולים .
לאחר חיפוש בבית לא נמצאה תעודת הזהות ויצרתי קשר שוב עם בית החולים "ברזילי " והסברתי להם כי איני יודע היכן ת.ז ויתכן ועפה מהרכב בזמן התאונה . לאחר ששמעה זאת הפקידה מסרה שיש להביא אישור מהמשטרה על התאונה השיחה התקיימה ביום שבת בסמוך לשעה 1330 .
במוצאי השבת ניגשתי ביחד עם עמיתי לעבודה להביא אישור משטרתי וניגשתי לביה"ח "ברזילי" כדי להנפיק את רישיון הקבורה.במקום הייתה עובדת בשם מיכל ועקניין ולאחר הגשת המסמכים של רישיון הנהיגה של אחי, אישור משטרה ,ותעודת פטירה אמרה כי אינה יכולה להנפיק לי רישיון קבורה מאחר והכתובת המופיעה בהודעת הפטירה רשומה ביה"ח קפלן ולא מנוחה 59 ולכן אסור לה להוציא רישיון קבורה ואם תנפיק תפוטר ואינה רוצה לבזבז 12 שנות עבוד בשביל רישיון קבורה.
למרות שניסנו אני וחבריי לעבודה להסביר כי על פניו רואים כי הרופא טעה ברישום הפרטים לא עזר ומיכל נשארה בעמדתה, שאלתי אותה ומה צריך לעשות אמרה להגיע לרופא שכתב את הודעת הפטירה שיתקן אותה ויחתום ליד התיקון, שאלתי ואם הרופא סיים משמרת ועלה למטוס לחו"ל מה אעשה אמרה "אז אתם בבעיה " .
לאחר תשובה זאת ראיתי כי אני מדבר עם אוזניים ערלות דחיתי את הלוויה שהייתה אמורה להתקיים בבוקר ויצאתי המום לעבר ביתי בחזרה .
ביום למחרת ניגשתי לבית החולים " קפלן " בכדי לתקן את הודעת הפטירה ומשם ניגשתי למשרד הבריאות הרחובות שוב היו מספר שאלות אך לפחות לא הייתה אטימות. לבסוף כאשר נשאלתי היכן אני מתכוון לקבור את אחי אמרתי בבית העלמין בזבדיאל הפקידה שלא מכירה את המקום יצרה קשר עם " ברזילי " ונאמר לה כי גם הם לא מכירים מקום כזה שזבדיאל בשטח שיפוטם . מנפיקת הרישיון ראתה כי המצב עגום ורשמה לי ברישיון הקבורה מחוץ לנפה .


השאלה היא האם אני כאזרח אשר איבד דבר היקר מכל את אחי צריך לקבל תשובות כאלה אני עובד ממשלתי משרת ציבור ובחיים לא הייתי חושב לענות תשובות כאלה . מדוע בבתי החולים לא שואלים הרופאים שאלות לגבי הנפטר אם אינם יודעים את התשובה ( תאריך הלידה שנרשם היה 18/05/2005) כאשר הוסבר ביום למחרת לרופא ענה " נו מה אפשר לעשות אחרי 24 שעות עבודה" ורופא זה אמור לטפל בפצועים ולנתחם .
מדוע לא נותנים למנפיקי רישיון הקבורה את האפשרות להפעיל את שיקול הדעת ולא להיות אטומים לרגשות או לפחות לא לענות כך .
מדוע בית החולים אשר מקבל פצוע מתאונת דרכים שנפטר לא מדווח למשטרה על הפטירה .
אני מקווה שאזרחים אחרים לא יקבלו יחס ותשובות כאלה לא בבתי החולים ולא במשרד הבריאות .

אני מקווה שמשרד ממשלתי זה בתי החולים יתנהגו אחרת במיקרים מעין אלו

מצורף תצלום הודעת הפטירה שגם עדיין יש מה לתקן בא
במידה ויהיה צורך חברי יוכלו להעיד על שהתרחש בבית החולים " ברזילי ".
טלפונים ליצירת קשר
פלאפון 050-7567700
טלפון עבודה : 089937444
דוא"ל : [email protected]
כתובת דואר : משה"ב א 38 נתיבות ת.ד 474

להתייחסותכם אודה

אליחי דורון

כספי סוג הנזק :

משרד הבריאות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה