פרטי התלונה

תלונות משרד הבריאות

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תגובה לקבילה נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
93461 ,םילשורי ,29 הקבר 'חר כתובת:
תיאור הבעיה:
ביום 12/12/06 שלחתי תלונה לנציבת קבילות הציבור במשרד הבריאות, לגבי החזר הוצאות המגיעים לי מקופת חולים הכללית .
קיבלתי בכתב אישור לקבלת התלונה ומספרה 263990.

ומאז:

1. שלחתי תיזכורת ראשונה בפקס ביום 7/2/07

2. שלחתי תיזכורת שנייה בפקס ביום 6/3/07

לאף אחת מהתזכורות לא זכיתי לתגובה כלשהיא
התזכורות נשלחו לפקס 02-6714308 שהוא אותו הפקס שאליו נשלחה הקבילה

3. כל הנסיונות להשיגם טלפונית פשוט בלתי אפשריות

4. ביום 3/4/07 העברתי את פנייתי השלישית אליהם באמצעות הדאר האלקטרוני
לכתובת : [email protected]
אישור על קבלת ה-אי מייל קיבלתי מאורלי מסוסני מהנציבות.

היום אנחנו כבר ב-2/5/07 ולמרות זאת אין קול ואין עונה מנציבות הקבילות

משרד הבריאות שירות לקוחות

, תגובה:
שרות לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
מכתב התלונה המצ'ב מועבר לטיפול ומענה לגב' אתי סממה נציבת קבילות הציבור לחוק ביטוח בריאות ממלכתי
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה