פרטי התלונה

תלונות משרד הבריאות

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בדיקת וידאוקפסולה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏21 ‏נובמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
93461 ,םילשורי ,29 הקבר 'חר כתובת:
תיאור הבעיה:
לאתר תלונה שלום רב!!!
אימי בן שטרית פאני סובלת מחלת צליאק מגיל ילדות (כיום בת 53) , מלפני שנתיים התחיל מצבה הבריאותי של אימי להדרדר בכך שהיא כבר אינה יכולה לאכול כמעט כלום למעט ביצה ותפוח אדמה , הינה סובלת מכאבי בטן נוראים , שילשולים , חולשה , הרגשה של נפיחוטת בבטן ,כאבי ראש, סחרחורות לאימי ישנה שקיעת דם גבוה מאוד שעדיין אף רופא לא הצליח לגלות ממה הבעיה , אימי הלכה לבדיקת קולונוסקופיאה כדי לגלות אם ישנה בעיה במעי הדק /גס אך הבדיקה היתה שטחית מאוד ולא מעמיקה ובסיום הבדיקה לא היו ממצאים חדשים , לאחר מכן נשלחה לרופא לאלרגייה(למזון) באשקלון בשם ד"ר יורי אך גם בבדיקה הזו לא התגלו ממצאים חדשים ובינתיים אימי סובלת נורא ומצבה הולך ומחמיר , בהתחלה היא היתה יכולה לאכול פירות , ירקות , בשר , לחם של צ'ליאק , עוגיות של צ'ליאק , שתייה של פריגת אך עם הזמן הגוף שלה כבר לא מסוגל לקבל את המאכלים האלה ואחרים מכיון שזה גורם לתופעות הלוואי שפורטו .
לאחר מכן אימי נשלחה לכפר סבא לבצע שם בדיקה לאלרגייה ושם גילו שהיא אלרגית לדברים קטנים ומסויימים (בבדיקה שמתבצעת עם אחות בלבד ללא מראית עין וידיעה של רופא) , לאחר שבועיים שאימי אינה אוכלת את מה שנאמר לה הכאבים עדיין ממשיכים ותופעות הלוואי הולכות ומחמירות בנוסף למאכלים שונים שהם לא היו רשומים בכפר סבא , לאחר מכן אימי שוב הלכה לביצוע בדיקת אלרגייה באשקלון אצל ד"ר יוריבשנית שבה הוא הציע את הבדיקה לאלרגייה באמצעות בדיקת דם ולא באמצעות טסטים מכיון שבדיקת הדם הינה הבדיקה האמינה והנכונה ביותר , לאחר שלושה שבועות הגיעו התוצאות וכולן היו שליליות (זאת אומרת שאימי אינה רגישה לשום מזון) , לאחר מכן נודע לאימי שישנה בדיקת וידאו קפסולה אשר הינה מראה בבירור ובדייקנות את איזור המעי הגס / דק ובעיות מעיים , אימי החליטה לבקש את הבדיקה דרך משרד הבריאות למרות שיש לה כרטיס פלטיניום של קופת חולים מכיון שאמרו שהבדיקה אינה בסל , אימי שלחה מכתב לבקשה ממשרד הבריאות ובו פורט מצבה הרפואי , לאחר חודשיים שעדין אימי סובלת ולא ישנה בלילות התקבלה בדואר תשובה שלילית לבדיקה בטענה שאינה מתאימה לקריטריונים לבדיקה (בבדיקה שערכתי מול אתר של בית החוילם שיבא אימי בהחלט עומדת בקריטריונים ובנוסף לכך שלחו ממשרד הבריאות קריטריונים אשר להם כמה סעיפים ובעיון מעמיק במסמך ניתן לראות שאכן אימי עומדת בקריטריונים) התקשרנו למשרד הבריאות אך פקידה במשרד אמרה שד"ר ליברמן אינו אישר את הבדיקה והוא זה שמחליט , שלחנו שוב פעם מכתב בקשה לאחר חודש ולאחר שמצבה של אימי שוב החמיר ולא נשאר לה לאכול כלום מלבד ביצה ותפוח אדמה , המכתב התקבל במשרד הבריאות אך שוב פעם כעבור שלושה חודשים הגיע תשובה שלילית מד"ר ליברמן ,יש לציין שהיחס והזלזול כלפי אימי היו בצורה נוקשה מאוד, אי סימפטיות , תשובות קצרות ולא עיניניות ,
כאשר אימי ראתה שזה לא הולך עם משרד הבריאות החליטה לפנות לפניות לתלונות הציבור שוב פעם רשמנו מכתב המפרט את מצבה הבריאותי של אימי אשר עימו היה מצורף המלצה מרופאת המשפחה לביצוע בדיקת הוידאוקפסולה , כעבור שלושה חודשים של סבל הגיעה תשובה מתלונות הציבור שבקופה (היושבת בתל אביב ,במקום בו יושב ד"ר ליברמן) לא אישרו את הבדיקה , לאחר מכן אימי הלכה לפרופ' ללמחלות דם אשר אמר לה שבבדיקה הכל תקין וכי הוא ממליץ על בדיקת הוידאו קפסלוה , כמו כן הלכה אימי לד"ר פאשיק -מומחה לגסטרולוגיה בבית חולים באשקלון שבה הוא המליץ על בדיקת הוידאו קפסולה , אישורים אלה נשלחו לפניות לתלונות הציבור עם מכתב מצורך ומסביר את הדרדרות המצב וירידה דרסטית במשקל של אימי , בימים בהם התקשרה אימי כדי לשאול מה קורה עם התיק אמרו לה שהמצב מתקדם ושתהיה בסבלנות וכי המצב נראה טוב , אימי חיכתה אך שוב אף מכתב לא הגיע ואף אחד לא התקשר , התקשרנו שוב פעם אך כרגיל הבטיחו שהכל יהייה בסדר ואין ממה לדאוג , לאחר שלושה חודשים של סחבת הודיעו לאימי שהתשובה לבדיקה הינה שלילית ,
מצבה של אימי הולך ומדרדר החשק לאכול כבר הלך ופחת , משקלה ירד באופן משמעותי וחד , כאבי בטן נוראים ,שלשולים, חוסר שינה בלילות ,חרדות מהמצב הבריאותי ,שמחת החיים שהיתה כבר איננה.
אודה לכם אתר תלונה באם תטפלו בתלונה הזו נגד משרד הבריאות באופן מהיר ויעיל ובסופו של דבר תאושר לאימי הבדיקה ויגלו ע"י הבדיקה הזו את מקור הבעיה וע"יכך תוכל אימי לאכול דברים נוספים ,להרגיש טוב , לעלות במשקל , לא לסבול מכאבי ראש וסחרחורות , ולחזור לשמחת החיים ולחיי השגרה.
הזנחה בריאותית , סוג הנזק :
אישור בדיקת וידאוקפסולה פתרון נדרש :

משרד הבריאות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה