פרטי התלונה

תלונות משרד הבריאות

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אחות טיפת חלב תחנת כפר אברהם - בינאקה אלי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
אונטרמן 4 כפר אברהם, פ"ת כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

ראשית אקדים ואומר שאינני נוהגת לרשום מכתבי תלונה על עובדים על מנת לא לפגוע בפרנסתם של אלה.
אך התנהגותה של האחות הראשית בטיפת החלב בה אני רשומה, ביאנקה אלי, אינה מתקבלת על הדעת.

בני בן חצי שנה ואני גרה ברחוב ברדייס שבעיר - לאחר חיפושים נרחבים אחר טיפת החלב אליה אני משוייכת, לדבריהן של אחיות יתר טיפות החלב בפתח תקווה, הפנו אותי לתחה ברחוב אונטרמן.

בפעם הראשונה שהגעתי לתחנה היה לאחר שחרור בני מהפגייה כל שלא היו חסרות לי שאלות.
ביאנקה "נאמה" בפני אודות טיפול ראשוני בבני הקטן. לא ניתנה לי כל כך ההזמנות לשאילת שאלות מאחר וכל פעם שניסיתי
הייתי נקטעת באמצעות משפט "אני הבנתי(עוד לפני שהקשיבה בכלל), ואת לא מקשיבה למה שאני אומרת לך".
הייתה תחושה של סרט נע - אני נותנת את הנאום שלי וכשאני מסיימת את הולכת מכאן.

בחיסון השני לבני, כשנכנסתי לחדר ישר שאלה בינאקה: "חולה?" . שכחה כנראה שאפשר לקבל את המטופלים בברכת שלום.
לאחר שניסיתי להתייעץ איתה בנוגע לתחושה שאיננה אופיינית לבני אמרה כי היא איננה מכירה את הילד וזה שיקול שלי אם לעשות לו חיסון.
אני חייבת לציין כי טון הדיבור תמיד נשמע תוקפני באופן חד משמעי!
אמרתי לה שהוא לא חולה ואין לו חום אבל הוא נראה לי קצת עייף.
היא שאלה: "את רוצה לעשות חיסון או לא ?"
שאלתי למה היא כועסת וזו טענה כי גם עליה עוברים דברים ואני לא מבינה אותה.
אמרתי לה שעצם העובדה שעוברים עליה דברים לא אומרת שהיא צריכה לצעוק עליי (כי הטון שלה עבר לצעקות).

בחודש אוגוסט, אם אינני טועה, חיסנתי שוב את בני ושם היו 2 אחיות שהחליפו את ביאנקה.
אחיות מקסימות שחייכו לבן שלי וגרמו לו (וגם לי) לחוויה קצת יותר נעימה בטיפת חלב.

בתאריך 31.10 הייתי בטיפת חלב שוב לחיסון.
שוב פגשתי את ביאנקה העצבנית.
כאשר ניסיתי לשאול שאלות נעניתי בנימה כועסת מאוד! כאילו כל שאלה שאני שואלת איננה רלוונטית או טיפשית.
אני לא מבינה - אחות טיפת חלב איננה אמורה להיות נעימה ????
הרגשתי מושפלת, אין לי מילה אחרת לתאר את הרגשתי שם.
דוגמא: לאחר שהדפיסה לי את גרף האחוזונים של בני שאלתי מה אומרות יתר הנקודות על הגרף.
תשובה: "מדדים שלו!! זה דף רק שלו!! אז של מי זה יכול להיות???"

אין בי שום רצון להגיע אליה שוב!!
אין שום סיבה שבכל מקום ציבורי פרטי או ממשלתי ידברו אליי בצורה מזלזלת
בצורה שאינה משתמעת לשתי פנים.
אם האחות בינאקה איננה מעוניינת לטפל בתינוקות - שלא תעבוד במקום כל כך עדין.
במיוחד במקום שסובב אמהות בימים הראשונים לאחר לידה!!!!

המכתב אליכם נכתב אחרי חודשים רבים של התלבטויות, אך המקרה האחרון היה הקש האחרון.
אינני מוכנה לספוג עוד התנהגות כעוסה זו.

אנא עזרתכם,
תודה,

לירון חונן
052-8229227
עלבון סוג הנזק :

משרד הבריאות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה