פרטי התלונה

תלונות משרד הבריאות

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשלום בסך 1989 ₪ עבור ביקור במיון בבי"ח ברזילאי (שיוך לקופ"ח כללית) נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏06 ‏יוני ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
93461 ,םילשורי ,29 הקבר 'חר כתובת:
תיאור הבעיה:
סבתי, בת 83 מאשקלון, שייכת לקופ"ח כללית ובעלת כרטיס כללית מושלם. עד לא מזמן הייתה בריאה ולא נזקקה לשרותיו של בית חולים, אך לפני פחות משנה חל שינוי במצבה הבריאותי.
בפעם הראשונה שהגיעה למיון בבית החולים ברזילאי היא אושפזה. אז לא הסבירו לה את הפרוצדורה בעת הגעה לבי"ח (הכולל הבאת טופס 17) כנראה מכיוון שזה הסתיים באשפוז ולא היה צורך בטופס 17.
בתאריך 6/6/10 סבתי הגיעה בשנית לבי"ח ברזילאי עם כאבי בטן מאוד חזקים כ-4 ימים בלבד! אחרי שהשתחררה מאשפוז קודם בבית החולים. לאחר יום שלם במיון היא שוחררה, סבי, בן 90, שאל את הפקידה במיון אם צריך משהו והיא אמרה לו שלא (יתכן והסיקה כי הביא טופס 17).
בתאריך 27/6/10 סבתי הגיעה לבי"ח ברזילאי עם כאבי בטן מאוד חזקים ושוחררה לאחר בדיקות.
בתאריך 29/7/10 סבתי הגיעה לבי"ח ברזילאי עם כאבים בחזה!!! ושוחררה לאחר בדיקות.
לאחר מספר שבועות סבי נדהם לגלות ששלחו לו סך של 1989 ₪ לתשלום. על אף שלא הבין על מה עליו לשלם הוא מיהר לבצע את התשלום מכיוון שבמכתב נאמר "שאי תשלום יגרור זימון לבית משפט" וסבי שהינו אזרח שומר חוק נבהל ומיהר לשלם. חשוב לציין שסכום זה הינו משמעותי עבור 2 אנשים מבוגרים החיים מקצבת ביטוח לאומי צנועה.

במקרים המתוארים הרי זה ברור שאם היו פונים לקופ"ח היו מקבלים הפניה לבי"ח, שכן מדובר על מקרים של כאבים חזקים באזור מיד בתום אשפוז בבבי"ח בגין אותו אזור/כאבים חזקים בחזה אצל אישה מבוגרת.

סבי וסבתי לא היו מודעים לכך שצריך טופס 17 כדי להגיע למיון (בפעם הראשונה שהגיעה למיון אושפזה ולכן לא נדרשה לטופס 17 ומכאן לא יכלו לדעת על צורך בטופס זה), אחרת הם היו פונים לקופ"ח על מנת להנפיק את הטופס עבור הבי"ח.

סבי וסבתי כבר לא במצב שהם יכולים להילחם על צידקתם, אך אני לא יכולה להישאר אדישה לנוכח האטימות והבריונות שקופ"ח מפגינה במקרה זה. פניתי לפניות הציבור של מחוז דרום וקיבלתי תשובה לקונית "הגיעו לבי"ח ללא טופס 17 ולכן הגביה נעשתה על פי חוק" בלי כל התייחסות למקרים הספציפיים שהעלתי במכתב. משם המשכתי לפניות הציבור של הכללית בת"א, אך שם נאמר לי כי אחרי בירור מול מחוז דרום הגביה נעשתה על פי חוק וגם כאן לא התייחסו כלל לטיעונים הספציפיים שהעלתי במכתב. לא יתכן שכך נוהגים באישה מבוגרת שכל חייה שילמה לקופ"ח (כולל הגדלת כיסוי דרך כללית מושלם) ועכשיו כאשר הגיעה לגיל בו היא צריכה להתחיל להשתמש בשירותי קופת החולים זה היחס שהם מפגינים כלפיה. אודה לכם על התיחסותכם לנושא , תוך התייחסות למקרים הספציפיים שהועלו במכתב (שמה של סבתי רשום בפרטים המצורפים, אך אם יש צורך בשליחת טפסי מיון תוכלו ליצור קשר בטלפון שצורף).
אני אמשיך להיאבק על צדקתה של סבתי ואגיע גם לתקשורת אם יהיה צורך בכך.

כספי סוג הנזק :
החזר מלא/חלקי על התשלום ששולם לבי"ח פתרון נדרש :

משרד הבריאות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה