|
|
|
|
|
|
התנהלות ביה"ח בקשר להפניה לרופאה גריאטרית |
נושא התלונה: |
יום חמישי 21 אוקטובר 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
מחוז הצפון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
השתלשלות הענינים: בתאריך הנ"ל ניסיתי להזמין תור לרופאה גריאטרית בבה"ח פוריה. לאחר שרשרת הטלפונים בתוך בית החולים הגעתי לתחנה האחרונה. שם הורו לי לשלוח פקס עם מספרי הטלפון שלי.. שלחתי את הפקס כפי שנדרשתי. אך לא חזרו אלי ותור לא קבלתי. לפני מספר ימים התקשרתי שוב. שוב הורו לי לשלוח פקס וגם הוסיפו שהתורים מלאים ארבעה חודשים קדימה..התנהלות זו לא נראית לי ואני מבקשת את הצעתכם בנידון.
|
השגת תור לרופאה במהירות האפשרית |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
משרד הבריאות שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|