בקשה לביטול פוליסת ביטוח פלטינום |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
93461 ,םילשורי ,29 הקבר 'חר |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
שלום רב
שמי גבריאלה אשכנזי, ת"ז: 51080075
ב17 ליולי אחרי קרוב לשעה של שיחות חוזרות עם נציגי שירות של קופת חולים כללית ואחרי שהעבירו אותי למחלקה המיוחדת שמטפלת בנושא, הגעתי לבן אדם שיכול לבצע את הפעולה שביקשתי לבצע והיא ביטול פוליסת הפלטינום שלי (אני מעוניינת להישאר רק עם ביטוח מושלם).
אחרי זה ביקשו שאשלח פקס ונאמר לי שתוך 5 ימים השינוי יבוצע ואני אקבל אישור בדואר, כמובן שלא קיבלתי שום אישור על זה.
אציין שכבר לפני מספר חודשים עברתי את אותה הפרוצדורה וגם שלחתי פקס וגם אז לא הגיבו לפקס והמשיכו לחייב אותי על ביטוח פלטינום.
מבקשת את עזרתכם להתנתק מייד מהשירות הזה אותו אני כבר לא
מעוניינת לקבל.
כמו כן יש פה אסטרטגיה שנועדה לא לאפשר לאנשים להתנתק מאנשים וזה התנהגות בזויה של קופת החולים הכללית.
תודה מראש
גבי
|
כספי |
סוג הנזק : |
ביטול ביטוח הפלטינום המיותר החל מה17.7.2012 (מעוניינת להישאר רק עם ביטוח מושלם) |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|