פרטי התלונה

תלונות משרד הבריאות

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מענה לסוגיה בעייתית הצריכה פתרון דחוף מזה חודשיים!! נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏03 ‏יולי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
93461 ,םילשורי ,29 הקבר 'חר כתובת:
נציבות פניות הציבור סניף חברה:
תיאור הבעיה:

שמי לילך
הנני רשומה בקופת חולים מכבי ומעוניינת לעבור יחד עם ביתי בת ה- 5 חודשים לקופת חולים כללית, בשל מעבר לקיבוץ בדרום.
השירות הרפואי הניתן בקיבוץ הוא דרך קופת חולים כללית.
המעבר לקיבוץ יתרחש ב 10.09
הגשתי בקשה לעבור לקופת חולים כללית אך נציגת השירות עדכנה כי איחרתי את המועד והמעבר יוכל להתבצע בפועל רק בחודש נובמבר.
מספר מזהה טופס : 4057315
אישור מספר : 12161

אני מבקשת כבר בפעם הרביעית שמישהו יחזור אלי ויעזור אף אין עונה!!

אשמח לקבל עזרה כאן..

לילך.
עוגמת נפש סוג הנזק :
אישור מעבר קופת חולים פתרון נדרש :

משרד הבריאות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה