פרטי התלונה

תלונות ביטוח ישיר

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זמן המתנה ארוך במיוחד נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בשבועות האחרונים נאלצתי ליצור קשר מס' פעמים עם מח' תביעות בחברה. בכל אחת מהפעמים האלו נאלצתי להמתין זמן רב על הקו (לא פחות מ 10 דקות). לצערי, אחרי זמן המתנה רב כל כך אפילו לא הגעתי למחלקה אלא לאיסוף שיחות. אתמול המתנתי חצי שעה על הקו וגם הגעתי לאיסוף שיחות שהבטיחו לי שיחזרו אליי באותו יום. כמובן שלא חזרו אליי. איזה מן שירות זה? לקוח ממתין זמן רב לדבר עם איש שירות ובסוף נענה ע"י מרכזנית שלוקחת הודעה בלבד. אם החברה מודעת לבעיה , והיא כנראה מודעת לפי התקליט שאומר שעקב עומס רב בצרכזיה זמן ההמתנה ארוך מהרגיל, מדוע היא איננה שוכרת כוח אדם נוסף? יש בעיה של כסף בחברה? משום מה לא נראה לי. אני שוקלת בעקבות העניין לעזוב את החברה.
עלבון סוג הנזק :
העסקת כוח אדם נוסף פתרון נדרש :

ביטוח ישיר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה