פרטי התלונה

תלונות ביטוח ישיר

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול פוליסת ביטוח רכב נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏27 ‏יולי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
- סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רקע:
ביטחתי רכב ב03/2006 ב"ביטוח ישיר" (להלן "החברה"), ואתמול מכרתי אותו.

תוכן:
במעמד המכירה המלצתי בחום לקונה שיקים פוליסה בחברה, גם כי יהיה לו זול וגם בגלל השרות החביב שממנו התרשמתי במהלך ההיכרות עם החברה. דיברנו כמה דקות עם נציג זריז וסגרתי לו ביטוח.

היות ויש לקונה עתה ביטוח , לי אין צורך בפוליסה הקיימת שלי – החלטתי לבטל.

לאחר שיחות ממושכות (כידוע בחברות מסוג זו) הובהר לי כי אאלץ לשלם דמי ביטול (שגם כך נשמעים לי מוגזמים): 10% מכל חודש שימוש בפוליסה וכן 10% נוספים ע"ס כל העסקה.

דיברתי עם נציג שרות ונאמר לי שאין ברירה וצריך לשלם או להקפיא פוליסה ואז לא אצטרך לשלם דמי ביטול (אבל להמשיך לשלם על ביטוח שאני לא משתמש בו דווקא כן לשלם).

הסברתי לו בפשטות:
מבחינת החברה – זה כסף קטן, מה גם שהבאתי לקוח חדש שמשלם הרבה יותר ממני, ובעתיד אני מבטיח לחזור ולהיות מבוטח שלהם. מה יותר מזה? כולם מרוצים.
במידה ולא נצליח להגיע לעמק השווה נאלץ היפרד כלא ידידים והקונה יבטל את הפוליסה שרק עשה.
חזר אלי הנציג – אי אפשר (אפילו במחיר של איבוד 2 לקוחות בהווה ובעתיד).
כמובן שאופרצית הביטול סבוכה פקסים שלא מגיעים ליעדם ומכתבים שאולי יגיעו.

חבל שכך נגמר, היה יכול להיות (ובקלות) הרבה יותר פשוט וwin win לשני הצדדים.
לשעות לבקשתי סוג הנזק :
שיקול עסקי נבון בטווח הקצר והארוך בעיקר פתרון נדרש :

ביטוח ישיר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה