|
|
|
|
|
|
טיפול לקוי בשיתוף פעולה עם קבוצת שחר |
נושא התלונה: |
יניב מיכל |
שם/כינוי: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
במסגרת ביטוח משכנתא קיים לי ביטוח מבנה וחיים בחברתכם.
במסגרת ביטוח המבנה הינכם עובדים עם קבוצת שחר.
בתאריך 28.1.07 נפתחה על ידי בעלי כפיר יניב קריאה לטיפול בפיצוץ בצינור באמבטיה. נענו במהירות והגיע שירות חירום של קבוצת שחר לטפל בפיצוץ, מיד טיפלו ואמרו כי את סגירת הקרמיקה מבצעים לאחר שבוע ומכאן התחילה הסחבת והשירות המ-ז-ע-ז-ע!
הקרמיקות נסגרו ויום לאחר מכן הודענו כי הטיפול לא היה תקין והברז עדיין נוזל-
20 טלפונים, שיחה עם מנהלת בשם כינרת, עשרה נציגים שהבטיחו שיחזרו ולא חזרו אלינו, ותלונה בביטוח ישיר הביאו לכך שרק היום 20.2.07 הקרמיקות נסגרות באופן סופי.
אני מבקשת פיצוי כספי על 3 ימי עבודה של בעלי שבוטלו בציפיה לעובד של החברה שלא הגיע(600 שקל) וביטול ההתחייבות לביטוח מול חברתכם!!!
העיקר שאת 400 שקל השתתפות עצמית שילמנו.
השירות כאן היה ממש מכעיס ומאכזב...
חבל שצריך להגיע לרמה של צעקות על נציגי שירות ומנהלת כדי לקבל תוצאות ושוב גם היום אחרי שצלצלנו כי היו אמורים להגיע אתמול.
אבקש תגובתכם וטיפולכם המהיר יותר מאשר בצנרת שלנו.תודה.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החזר כספי על ימי עבודה וביטול ההתחייבות והקנס על הביטוח - רוצה לעבור חברה. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
ביטוח ישיר שירות לקוחות
, תגובה:
|
מנהלת פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
ביטוח ישיר מודה ללקוח על פנייתו. היות ואנו שומרים על פרטיותם של לקוחותינו, מדיניותנו הינה לתת מענה אישי ופרטי. |
תגובה: |
נשמח לעמוד לרשות הלקוח ולבדוק את פנייתו באמצעות מוקד קשרי הלקוחות של החברה. המוקד פעיל בין השעות 8:00 – 21:00 בטלפון שמספרו 5555555 |
פתרון: |
|
|
|