פרטי התלונה

תלונות ביטוח ישיר

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גניבה מרכב שנגרר על ידי ביטוח ישיר תקראו...... נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏07 ‏מאי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
תאריך: 16/05/08

בנושא ביטוח ישיר ומכת הגניבות שלהם

שמי יוסי בן 25 מירושלים

אני מבוטח בחברת ביטוח ישיר ,

לפני שבוע נסעתי עם אשתי לאילת לחופשת ירח דבש עם הרכב בשם סקודה אוקטביה

ביום האחרון קרתה לי תקלה באוטו והייתי צריך לגרור את הרכב חזרה לירושלים ,

צלצלתי לביטוח ישיר , דרכם לדרכים שרותי גרירה והם שלחו לי גרר מחברת מ,י,א מאילת
(פרטים של גרר מ.י.א
טלפון: 08-6378384
נייד: 057-7243131
פקס: 08-6316564
כתובת: ת.ד 9111 אילת
מיקוד: 88190
שיקח את הרכב לאחסון הגיע גרר לקח את הרכב ואפילו לא נתן לי מסמך שהוא לקח את הרכב
מה שהוא נתן לי זה כרטיס ביקור בלבד ,
יומים לאחר מכן קיבלתי את הרכב מגרר דרכים ביום שישי כשנכנסתי לרכב הייתי המום מכל הבלאגן שעשו שם
כל התא כפפות שלי היה הפוך אני פותח את המשענת שבין 2 הכסאות אני מגלה שלקחו לי מכשיר
ניווט חדש עם המטען שלו , את המכשיר קניתי חודשים לפניי בד"ר סאונד בתלפיות בירושלים
צלצלתי לחברת הביטוח לברר את פשר הגניבה והם אמרו שהנושא יחקר והם בודקים
ואל תדאג הם אומרים לי תוך יומים יש לך תשובה , צלצלתי לאחר יומים דחו אותי לעוד יומים
אתמול יום חמישי ב15/05 צלצלתי אליהם והם אמרו שהם יחזרו אלי
היום (יום שישי 16 מאי 2008) הם צלצלו אלי בשעה בין 9 ל10 בבוקר ואמרו לי
בראש קטן : שלום חיפשת אותנו? אמרתי להם כן אני רוצה לבדוק מה עם המכשיר
ניווט שנגנב לי מתי אני מקבל אותו ?
אז הפקידה אומרת לי : תראה אין לנו מושג לא מצאנו אותו שאלנו את הגררים אף אחד לא שמע על זה ,
והיא שכחה שלפני שבוע הם אמרו לי אל תדאג אנחנו עושים חקירה מעמיקה ורצינית בעניין
בקיצור כל זה בולשיט
אני סמכתי עליהם כחברה גדולה כמו ביטוח ישיר שלפחות תעבוד באמון מלא עם הלקוחות
ולא לשקר ולגנוב לי מהרכב בנוסף לצרה שקרתה לי ברכב שהתקלקל לי האוטו
אני גם צריך להפסיד מכשיר ניווט חדש שעלה לי 2000 ₪ ו2000 ₪ זה כמו עוד שנה ביטוח חובה
אני מבקש מכם , אנא , אני כבר הפסדתי אבל אנשים ולקוחות חדשים וקיימים
להזהיר אותם לפחות שזה לא יקרה להם שעדיף להם לגרור את הרכב בגרר פרטי ולנסוע
איתו מאשר לגרור רכב דרך ביטוח ישיר

תודה רבה לכם על השיקול לפרסם את הכתבה
בשיתוף מלא: יוסי 050-774-2495


כספי סוג הנזק :
להחזיר את הגניבה או לפחות לעמוד מאחורי זה פתרון נדרש :

ביטוח ישיר שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
ביטוח ישיר מודה ללקוח על פנייתו. היות ואנו שומרים על פרטיותם של לקוחותינו, מדיניותנו הינה לתת מענה אישי ופרטי. תגובה:
נשמח לעמוד לרשות הלקוח ולבדוק את פנייתו באמצעות מוקד קשרי הלקוחות של החברה. המוקד פעיל בין השעות 8:00 – 21:00 בטלפון שמספרו 5555555 פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה