פרטי התלונה

תלונות ביטוח ישיר

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הבטחה לקבלת פיצוי ואי נתינת הפיצוי נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏30 ‏מרץ ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בחברת ביטוח ישיר חתום על המכתבים שקיבלתי מר אבי רוסברג.
פניתי אליו בעקבות תשלום יתר בביטוח, כתיבה לא נכונה של ת.ז. ועוד.
נערכו מספר שינויים מדי יום והובטח לי שלא אשלם עבור השינויים בתעודות שלמעשה זאת אשמת חברת הביטוח ובכל זאת נגבו ממני סכומים של 40 ש"ח ללא הסכמתי!!!!
אי לכך מר אבי הבטיח לפצותיני בביטוח וב- 60 כרטיסים של 1+1 לפעילויות משפחתיות.
וקבלת זיכוי של 300 ש"ח.
לצערי לא קבלתי אף אחת מההבטחות הנ,ל.
התקשרתי מספא פעמים, פיקססתי נתונים מספר פעמים ע,פ דרישתם ולא נעשה דבר בעניין.
לפני שבוע התקשרו (לאחר שהמכתב האחרון נשלח ב5.5.08 )לשאול כיצד אני נוהגת ללא הפוליסה. הסברתי להם שאף אחת מהפוליסות שנשלחו אינה תקנית ומימילא א שווה כלום הובטח לשלוח לי תעודה תקנית ועדכנית ושו גבו ממני 40 ש"ח על הנפקת התעודה.
אמש התלוננתי דרך האינטרנט שעדיין לא קיבלתי את הכרטיסים המובטחים. היום נעיתי שהיתה טעות!!! אנחנו בני אדם וזה קורה לכולם.... הבהרתי לפקידה שבמקרה של הביטוח הזה יש יותר מדי טעויות שהן בלתי ניתנות לתיקון!!!! הפקידה הבטיחה שואפוצה ב- 45 ש"ח שזה כבר ממש מגוחך.
ראיתי שחברת ביטוח ישיר מובילה במספר התלונות נגדה ולכל התלונות נשלחו תשובות לקוניות וזהות.
האם אתם חושבים שהפעם תצליחו להוציא מהם תשובה הגיונית ופחצוי הולם???
כספי סוג הנזק :
קבלתת הכספים שנגבו ממני ללא אישורי בגין התעודות שהונפקו עקב טעויות והחזר כספי בגין גביית יתרכרטיסי הפיצוי פתרון נדרש :

ביטוח ישיר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה