הונאה ושקרים של ביטוח ישיר |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אחרי שרכבי היה מבוטח שנה שלמה בחברת ביטוח ישיר בביטוח צד ג' בחרתי שלא לחדש את הביטוח, ב- 1.09.2008 . כעבור כחודש קיבלתי לביתי שיק על סך 78.66 ש"ח - החזר פרמיה. הפקדתי את השיק לחשבוני וכעבור יום קיבלתי שיחת טלפון מהבנק בטענה שהשיק חזר עקב ביטול. יחד עם ביטול השיק אני נאלצתי לשלם עמלה של 13.4 ש"ח - עמלת ביטול של השיק.
התקשרתי לביטוח ישיר וניסיתי לברר מה פשר הדבר הזה. נציג נחמד בשם אלירן הבטיח לברר את העניין ואף חזר אליי כעבור יומיים, אז אמר לי שהשיק לא בוטל ע"י ביטוח ישיר. לשאלתי - "אז ע"י מי בוטל השיק אם כך?" הוא השיב - "לא יודע".
לאחר שביקרתי בסניף של בנק וקיבלתי לידי את השיק בצירוף המכתב שמפרט את סיבת החזרתו - "השיק חזר עקב ביטול". אף חזרתי ושאלתי את פקידת הבנק, מי יכול לבטל שיק, וגיליתי שזה יכול להיות רק בעל החשבון.
שוב חזרתי והתקשרתי לביטוח ישיר. דיברתי עם נציגה שאיני זוכר את שמה, שאף היא הבטיחה לבדוק את העניין לעומק לאחר שגם היא טענה שזה לא ביטוח ישיר שביטל את השיק.
היום חזרתי והתקשרתי שוב פעם לביטוח ישיר, ע"מ לברר מה עלה מתוך הבדיקה. נציגה בשם סיגל אמרה לי שאני צריך לשלוח את השיק אליהם, והם כבר יוציאו לי שיק אחר. אחרי ששאלתי האם הם יחזירו לי את העמלה של שיק חוזר - היא שוב אמרה לי שזה לא הם שביטלו את השיק, ונתנה לי להרגיש שהם בכלל עושים לי טובה.
אבקש לדעת האם לשקר ללקוחות, ואפילו לקוחות לשעבר, זאת פרקטיקה מקובלת בביטוח ישיר. כי הרי שאין שום גוף שלישי שיכול לבטל שיקים של ביטוח ישיר, לפחות על פי דעת בנק לאומי.
|
עוגמת נפש ובזבוז זמן ושיחות טלפון |
סוג הנזק : |
החזרת סכום כסף של השיק + עמלת שיק חוזר בסך 13.4 ש"ח. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|