|
|
|
|
|
|
סחבת בתשלום פיצוי - רכב |
נושא התלונה: |
יום חמישי 28 אוגוסט 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני 3 חודשים הגשתי תביעה לביטוח ישיר עקב פגיעה ברכב. מיד עם סיום התיקון נשלחה חשבונית מהמוסך לביטוח ישיר ואני נתתי למוסך שיק דחוי להבטחת התשלום. לאחר 60 יום ממשלוח החשבונית נפרע השיק שלי אך ביטוח ישיר עדיין לא העבירה לי תשלום. בכל שיחה עם המוקד הטלפוני נמסר לי תרוץ אחר, מבטיחים שיזרזו את הטיפול ויחזרו אלי - אך הסחבת נמשכת. בינתיים אני משלם רבית חריגה. פשוט חוצפה ובזיון !
|
עגמת נפש |
סוג הנזק : |
תשלום מייד ויחס הוגן ללקוח ותיק |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
ביטוח ישיר שירות לקוחות
, תגובה:
|
מנהלת פניות הציבור. |
שם ותפקיד: |
ביטוח ישיר מודה ללקוח על פנייתו. היות ואנו שומרים על פרטיותם של לקוחותינו, מדיניותנו הינה לתת מענה אישי ופרטי. |
תגובה: |
נשמח לעמוד לרשות הלקוח ולבדוק את פנייתו באמצעות מוקד קשרי הלקוחות של החברה. המוקד פעיל בין השעות 8:00 – 21:00 בטלפון שמספרו 5555555.
|
פתרון: |
|
|
|